ICT plus
Πέμπτη, 28 Μαίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

11/6/2007
Νέα εταιρική ταυτότητα για την Hellas On Line

Η Ηellas Οn Line (HOL) αλλάζει εταιρική φυσιογνωμία, παρουσιάζοντας το νέο της λογότυπο και τη νέα της εταιρική εικόνα, υιοθετώντας μία ταυτότητα που σηματοδοτεί τη δυναμική αλλαγή και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της, με μια «φρέσκια» εικαστική προσέγγιση.

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της hellas online είναι αποτέλεσμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ. Μιας στρατηγικής που ξεκίνησε με την πλήρη εξαγορά των Αττικών Τηλεπικοινωνιών και στη συνέχεια με την αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Vodafone. Μιας στρατηγικής που απαιτεί σκληρή δουλειά, μεγάλες επενδύσεις, σοβαρότητα και συνέπεια.

Ο κ. Στέφανος Λουκάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της HOL δήλωσε: «Η νέα εταιρική ταυτότητά μας είναι ορόσημο στην πορεία μας. Θα ήθελα να συγχαρώ τους συνεργάτες μας για την εξαιρετική δουλειά που δίνει "εικόνα" στο όραμά μας. Είναι ένα λογότυπο που αγαπήσαμε με την πρώτη ματιά. Και πιστεύουμε ότι θα εμπνεύσει και τους πελάτες μας και θα φέρει τον κόσμο του Internet ακόμα πιο κοντά μας. Ακολουθούμε με συνέπεια τη στρατηγική που χαράξαμε για την αποτελεσματική διεύρυνση των ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχουμε. Ταυτόχρονα με τη νέα μας εικόνα, λανσάρουμε και την καινούργια μας προϊοντική γραμμή, με υπηρεσίες Double-play, σταθερής τηλεφωνίας και εταιρικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.»

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας «η νέα εταιρική ταυτότητα δίνει στην HOL μια ζεστή και φιλική αύρα, χρησιμοποιώντας πρωτότυπη γραμματοσειρά, trendy χρώμα και παιχνιδιάρικη γραφή. Ο συνδυασμός των χρωμάτων ματζέντα-γκρί συμβολίζει την ιστορία και το μέλλον της εταιρίας. Αξιόπιστο, διαχρονικό και σοφιστικέ γκρι, για τη μακρόχρονη επιτυχημένη παρουσία της. Φωτεινό, αισιόδοξο και σύγχρονο ματζέντα για το πολλά υποσχόμενο παρόν και μέλλον. Αξίζει να σταθούμε στο σχεδιασμό του λογοτύπου, με το "speech bubble" ως σύμβολο επικοινωνίας και σκέψης που αντικατοπτρίζει το αντικείμενο της εταιρίας, με γνώμονα τον άνθρωπο. Πρόκειται για ένα λογότυπο που εστιάζει στις δυνατότητες επικοινωνίας που απολαμβάνει ο καταναλωτής χάρη στην hellas online. Ένα λογότυπο που μιλάει τη γλώσσα της εποχής».

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1111 επόμενη > τελευταία >>


ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ