ICT plus
Κυριακή, 31 Μαίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

25/1/2007
Ασφαλιστικά μέτρα κατά του ΟΤΕ από την Tellas

Προσωρινή Διάταξη εξέδωσε η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο της διαδικασίας Ασφαλιστικών Μέτρων που έλαβε χώρα την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου, κατά της εταιρίας ΟΤΕ, κατόπιν αιτήματος της Τellas, το οποίο προέκυψε λόγω της πρακτικής καθυστερήσεων/αρνήσεων που φέρεται να αναπτύσσει η εταιρία ΟΤΕ αναφορικά με την ικανοποίηση αιτημάτων επαύξησης ζευγών της Tellas, στα πλαίσια των υποχρεώσεων της πρώτης ως Οργανισμού με Σημαντική Ισχύ για την παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο, υπό όρους εύλογου και έγκαιρου χαρακτήρα. Σύμφωνα με την Προσωρινή Διάταξη, o ΟΤΕ εντέλλεται να παραδώσει στην εταιρία Tellas προς χρήση ποσοστό ύψους 70% των 25.300 ζευγών για τα οποία η εν λόγω εταιρία έχει καταθέσει αίτημα επαύξησης, σε δύο (2) διαδοχικές φάσεις σύμφωνα με τα κάτωθι χρονοδιαγράμματα:

1) Ποσοστό 35% των ως άνω ζευγών πρέπει να παραδοθεί εντός προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση της Προσωρινής Διάταξης της ΕΕΤΤ.
2) Το επιπλέον 35% των ως άνω ζευγών πρέπει να παραδοθεί εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση της Προσωρινής Διάταξης της ΕΕΤΤ, εκτός από την περίπτωση που ο ΟΤΕ προσκομίσει στην ΕΕΤΤ, εντός των ως άνω προθεσμιών, στοιχεία που αποδεικνύουν ότι απαιτείται σύμπτυξη ή / και επέκταση κεντρικού κατανεμητή για την ικανοποίηση των ως άνω αιτημάτων, των ανωτέρω δύο φάσεων, οπότε η προθεσμία παράδοσης του αριθμού των ζευγών που απαιτούν σύμπτυξη / επέκταση κατά τα ανωτέρω γίνεται είκοσι (20) εργάσιμες ημέρες από την ως άνω κοινοποίηση.

Η ως άνω παρέμβαση της ΕΕΤΤ κρίθηκε αναγκαία δεδομένου ότι κατά την προφορική διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων πιθανολογήθηκε η νομική και ουσιαστική βασιμότητα της υποβληθείσας καταγγελίας, ενώ συγχρόνως θεωρήθηκε ότι λόγω της πιθανολογούμενης ως αδικαιολόγητης καθυστέρησης υλοποίησης των ήδη κατατεθέντων αιτημάτων επαύξησης ζευγών δημιουργούνται σοβαρά οικονομικά και λειτουργικά προβλήματα στην εταιρία Tellas εξαιτίας της καταγγελθείσας συμπεριφοράς του ΟΤΕ, δεδομένου ότι αιτήματα πελατών της Tellas παραμένουν σε εκκρεμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, που δεν μπορεί να θεωρηθεί εύλογο, δημιουργώντας δυσπιστία στους συνδρομητές της με αποτέλεσμα ζημία στη φήμη και στο κύρος της απέναντι στο καταναλωτικό κοινό. Με την ως άνω παρέμβασή της, η ΕΕΤΤ επιδιώκει να διασφαλίσει τον υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των παρόχων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, να προστατεύσει τα δικαιώματα των χρηστών, ιδίως εκείνων που έχουν ήδη υπογράψει συμβάσεις με την Tellas και δεν μπορούν να ικανοποιηθούν, και συγχρόνως να ευνοήσει την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1112 επόμενη > τελευταία >>