ICT plus
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

14/1/2021
O Χρήστος Καλογεράκης αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, μέχρι πρότινος Διευθύνων Σύμβουλος των Public και MediaMarkt

O Χρήστος Καλογεράκης, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, μέχρι πρότινος Διευθύνων Σύμβουλος των Public και MediaMarkt, στην οποία χρέη αναπληρωτή κάλυπτε ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, Δημήτρης Τζελέπης ο οποίος θα συνεχίζει της συνεργασία του με την εταιρεία από την προγενέστερη θέση του. Οι συζητήσεις μεταξύ των μετόχων της Forthnet και του Χρήστου Καλογεράκη βρίσκονται σε τελικό στάδιο και απομένουν να διευθετηθούν ορισμένες τελευταίες, αλλά καθοριστικές λεπτομέρειες, για την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

Η εξαετής πορεία του Χρήστου Καλογεράκη ως επικεφαλής της αλυσίδας Public, συνδέθηκε με την ενίσχυση του Ομίλου με σειρά επιτυχημένων κινήσεων όπως η καθιέρωση της «Black Friday», η «υποδοχή» της εξαγοράς της αλυσίδας Media Markt, η είσοδος της αλυσίδας Public σε πορεία λειτουργικής κερδοφορίας αλλά και η διαρκής ανάπτυξης των πωλήσεων, η οποία διαμορφώθηκε μεσοσταθμικά στο 5% την τελευταία πενταετία.

Ο Χρήστος Καλογεράκης εντάχθηκε στον Όμιλο Olympia το 2011 αναλαμβάνοντας τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή της αλυσίδας Public. To 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Σύμβουλος της Westnet Distribution, εταιρείας διανομής προϊόντων τεχνολογίας θυγατρικής του Ομίλου Olympia. Το 2015 ανέβαλε τη θέση του Διευθύνων Συμβούλου της Public, ενώ από το 2019, μετά την υπογραφή της συμφωνίας εξαγοράς της Media Markt, ανάλαβε Διευθύνων Σύμβουλος στο νέο σχήμα.

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet διαθέτει αξιόλογη εμπειρία στον τομέα της λιανικής, του ηλεκτρονικού εμπορίου, των τηλεπικοινωνιών και των ψηφιακών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα.

Πριν την θητεία του στον Ομιλο Olympia και μεταξύ 2006 έως 2009 εργάστηκε σε θέσεις εμπορικής διαχείρισης στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone και Wind. Στην αρχή της εργασιακής του πορείας ήταν στέλεχος του τομέα των «ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών», γνωστών και ως FMCG, ως Senior Brand Manager στην Bacardi και ναυτιλιακών εταιρειών στο Λονδίνο. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο Shipping Trade & Finance από το Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου, καθώς και προπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1161 επόμενη > τελευταία >>