ICT plus
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

11/1/2021
Η LG αποκτά μερίδιο ελέγχου στην εταιρεία τηλεοπτικών δεδομένων και μετρήσεων Alphonso

Η LG Electronics (LG) και η Alphonso ανακοίνωσαν μια σημαντική επένδυση με στόχο να συνδυάσουν την τεχνολογία και την καινοτομία των δύο κορυφαίων εταιρειών για την smart σειρά τηλεοράσεων της LG. Με αυτήν την επένδυση που εκτιμάται στα 80 εκατομμύρια δολάρια, η LG θα είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής της Alphonso με πλειοψηφική συμμετοχή άνω του 50%.

Η LG έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα την κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ψηφιακό μετασχηματισμό με σκοπό την παροχή καλύτερων προσαρμοσμένων υπηρεσιών. Η εταιρεία πρόκειται να αξιοποιήσει το λογισμικό και τις υπηρεσίες της Alphonso- συμπεριλαμβανομένων των data analytics, του media planning και του Video AI- για το ευρύ φάσμα των προϊόντων οικιακής ψυχαγωγίας που διαθέτει. Οι συνδυαστικές προσφορές της Alphonso θα εμπλουτίσουν τις παρεχόμενες προς τους καταναλωτές υπηρεσίες, όπως τις προτάσεις περιεχομένου και την streaming υπηρεσία της LG, το LG Channels. Στόχος, είναι να δημιουργηθεί μία ισχυρή first-screen και cross-device διαφημιστική πλατφόρμα με ενσωματωμένη πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων για LG τηλεοράσεις αλλά και συνολικά για την αγορά έξυπνων τηλεοράσεων.

Αυτός είναι ο πρώτος γύρος επενδύσεων της Alphonso από τη χρηματοδότηση της σειράς Α ύψους 5,6 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017, με επικεφαλής την Manifest Investment Partners. Η Alphonso θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη επιχείρηση υπό την τρέχουσα επωνυμία με έδρα τη Silicon Valley.

«Η επένδυσή μας στην Alphonso αποτελεί βασικό συστατικό της στρατηγικής μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό με έμφαση στο AI, τα big data και το cloud με απώτερο στόχο την αλλαγή του πώς  οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις συσκευές τους», δήλωσε ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company. «Με τις δυνατότητες ανάλυσης τηλεοπτικών δεδομένων της Alphonso, η LG θα μπορεί να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών παρέχοντάς τους ακόμη πιο προσαρμοσμένες υπηρεσίες και περιεχόμενο. Είμαστε περήφανοι που καλωσορίζουμε την Alphonso στην οικογένεια LG».

«Η LG και η Alphonso έχουν κοινό όραμα την ενίσχυση του οικοσυστήματος των Smart TVs μέσω καινοτόμων λογισμικών και υπηρεσιών, απευθυνόμενες στις εμπειρίες των καταναλωτών αλλά και τις εξαιρετικά ευέλικτες και προσοδοφόρες υπηρεσίες διαφήμισης και planning για τα brands, τα agencies και τα τηλεοπτικά δίκτυα», δήλωσε ο Ashish Chordia, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Alphonso. «Το να είμαστε μέλος της οικογένειας της LG Electronics, μας δίνει την υποστήριξη ενός από τους παγκόσμιους ηγέτες στα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας, με πρόσβαση σε ένα τεράστιο απόθεμα συνδεδεμένων τηλεοράσεων. Μπορούμε τώρα να μεγιστοποιήσουμε από κοινού την επιρροή μας στην αγορά των τηλεοράσεων καθώς προσφέρουμε μαζί στο οικοσύστημα προϊόντα και υπηρεσίες με τεράστια αξία».

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 469 επόμενη > τελευταία >>