ICT plus
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

26/11/2020
Η Ericsson εκτιμά πως η αγορά του 5G για τους καταναλωτές μπορεί να ανέλθει σε 31 τρις δολάρια μέχρι το 2030

Η καταναλωτική αγορά για υπηρεσίες 5G ενδέχεται να φτάσει σε αξία τα 31 τρις δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2030, σύμφωνα με τη νέα έκθεση «Harnessing the 5G Consumer Potential» – «Αξιοποιώντας το δυναμικό της αγοράς των καταναλωτών 5G» από το ConsumerLab της Ericsson (NASDAQ: ERIC). Η έκθεση εκτιμά πως οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών θα μπορούσαν να κερδίσουν έως και 3,7 τρις δολάρια από αυτό το συνολικό ποσό - και πως το κέρδος αυτό θα μπορούσε να αυξηθεί περαιτέρω καθώς αναδύονται νέες ευκαιρίες «γειτνιαζόντων» ψηφιακών υπηρεσιών.

Επίσης, σύμφωνα με την έκθεση αυτή, οι πάροχοι θα μπορούσαν να παράγουν έσοδα ύψους 131 δις δολαρίων μέχρι το 2030, μόνο και μόνο από ψηφιακές υπηρεσίες, εφόσον ασχοληθούν ενεργά με τη διαμόρφωση προσφοράς πακέτων (bundling) και το μάρκετινγκ διαφόρων περιπτώσεων χρήσης 5G. Περίπου το 40 τοις εκατό αυτών των εκτιμήσεων εσόδων αντιστοιχούν σε έξοδα καταναλωτών για ενισχυμένο βίντεο, επαυξημένη πραγματικότητα (AR), εικονική πραγματικότητα (VR) και για cloud gaming πάνω από δίκτυα 5G.

Η έκθεση προβλέπει πως η επαυξημένη πραγματικότητα πιθανότατα θα ωθήσει περισσότερο από το μισό της συνολικής κατανάλωσης σε εμβυθιστικά μέσα (immersive media) έως το 2030 - ξεκινώντας από το gaming και επεκτεινόμενη σε άλλους τομείς, όπως τα ψώνια, η εκπαίδευση και η παραγωγικότητα.

Βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν και τις επιπτώσεις του COVID-19, τονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία έχει επηρεάσει την προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν ένα επιπλέον αντίτιμο (premium) για συνδρομές 5G. Στις αρχές του 2019, ο μέσος καταναλωτής ήταν διατεθειμένος να πληρώνει ένα επιπλέον αντίτιμο της τάξης του 20 τοις εκατό για 5G. Καθώς η χρονιά τελειώνει, το ποσοστό αυτό έχει πέσει στο 10 τοις εκατό. Ωστόσο, ένας στους τρεις πρώιμους καταναλωτές (early adopters) 5G παγκοσμίως εξακολουθεί να είναι πρόθυμος να πληρώσει ένα επιπλέον αντίτιμο της τάξης του 20 τοις εκατό. Τέτοιου είδους υψηλά επίπεδα υιοθέτησης από τους πρώιμους χρήστες, θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στην οικονομική ανάκαμψη, σύμφωνα με την έκθεση.

Ο Jasmeet Singh Sethi, Επικεφαλής του ConsumerLab στην Ericsson Research, δήλωσε: “Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ericsson παρουσιάζει μια πρόβλεψη εσόδων για την καταναλωτική αγορά 5G, η οποία παραμένει ο βασικός επιχειρηματικός πυρήνας των παρόχων υπηρεσιών επικοινωνιών. Μέσα από την έρευνά μας, έχουμε τονίσει το ρόλο της ανάπτυξης περιπτώσεων χρήσης, της καινοτομίας στις χρεώσεις, της ποιοτικής κάλυψης 5G και των συνεργατικών οικοσυστημάτων, ούτως ώστε να ξεκλειδώσουμε το πραγματικό δυναμικό αυτής της αγοράς. Είναι ξεκάθαρο πως το 5G θα δημιουργήσει τεράστιες ευκαιρίες για τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών όσον αφορά στην αγορά των καταναλωτών μέσα στη δεκαετία. Καθώς αυτό το ταξίδι έχει ήδη ξεκινήσει, οι πάροχοι εκείνοι που θα εξελίξουν γρήγορα και ενεργά τις προτάσεις τους προς τους καταναλωτές, είναι πιθανότερο πως θα είναι και οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι.”

Η έκθεση τονίζει επίσης το σημαντικό ρόλο καταλύτη που θα παίξουν τεχνολογίες όπως το edge computing και το network slicing ώστε οι πάροχοι υπηρεσιών να εξασφαλίσουν έσοδα από καταναλωτές που καθίστανται δυνατά λόγω του 5G. Τα έσοδα αυτά μπορεί να προέλθουν από βασικές ψηφιακές υπηρεσίες όπως το cloud gaming και από εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, ή από «γειτνιάζουσες» ψηφιακές υπηρεσίες, όπως η συνδεσιμότητα εντός των οχημάτων (in-car connectivity) και τα σχετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Το Μάιο του 2019, το Ericsson Consumer Lab δημοσίευσε μια έκθεση η οποία μετρούσε το ενδιαφέρον των καταναλωτών για περισσότερες από 30 περιπτώσεις χρήσης καθώς και την προθυμία τους να πληρώσουν για αυτές τις υπηρεσίες. Η νέα έκθεση σχετικά με το Δυναμικό της αγοράς 5G για τους Καταναλωτές βασίζεται σε αυτές τις εκτιμήσεις, τις οποίες και αναπτύσσει περαιτέρω μέσα από προβλέψεις επιχειρηματικού δυναμικού, για παρόχους υπηρεσιών καθώς και για το ευρύτερο περιβάλλον των ΤΠΕ.

Κατεβάστε την έκθεση «Harnessingthe 5GConsumerPotential» – «Αξιοποιώντας το δυναμικό της αγοράς των καταναλωτών 5G»

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1162 επόμενη > τελευταία >>