ICT plus
Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

20/10/2020
Nέο κρούσμα κυβερνοεπίθεσης στην Eurobank: Χάκερς «ψαρεύουν» στοιχεία στο web banking

 

Μαζική επίθεση υποκλοπής στοιχείων πελατών του web-banking της Eurobank είναι σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες. Τα στοιχεία μάλιστα, δημοσιοποιούνται άμεσα από άλλη πλατφόρμα! Η Eurobank, πάντως, σε ανακοίνωσή της συνιστά προσοχή στους χρήστες.

Οι πελάτες της τράπεζας αφού δεχτουν το κακόβουλο email, νομίζουν οτι μπαίνουν στο σύστημα των ηλεκτρονικών συναλλαγών της τραπεζας, αντ'αυτού «οδηγούνται» σε άλλη σελίδα όπου καταγράφονται και υποκλέπτονται τα στοιχεία τους: Τόσο προσωπικά δεδομένα όσο και κωδικοί τους στην ηλεκτρονική τραπεζική.

Η επίθεση-phishing attack, όπως έχει επικρατήσει να λέγονται διεθνώς οι υποκλοπές-«ψάρεμα» στοιχείων χρηστών δεν γίνεται αντιληπτή από τους χρήστες, όμως, τα στοιχεία που υποκλέπτονται δημοσιοποιούνται στην πλατφόρμα Telegram. Οι χάκερς  έχουν αυτομάτως στη διάθεσή τους τα στοιχεία των πελατών που έχουν κάνει συναλλαγές τις τελευταίες ώρες, πράγμα που τους δίνει τη δυνατότητα να μπουν στους λογαριασμούς τους.

Όπως μας δήλωσε ο Πλούταρχος Κρεντήρης - Σύμβουλος ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων- η μέθοδος η οποία χρησιμοποιήθηκε για την κυβερνοεπίθεση είναι το «phishing attack». Η μέθοδος αυτή βάλει τον χρήστη και όχι την τράπεζα, γι’ αυτόν τον λόγο οι χρήστες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδύκτιο. Με παρόμοιο τρόπο έχουν χτυπηθεί και άλλες τράπεζες στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες.

Τι λέει η Eurobank

Μετά τη δημοσιοποίηση της επίθεση, η τράπεζα εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

Η Eurobank ενημερώνει ότι τα συστήματα της και ειδικά το ebanking και mbanking είναι ασφαλή και δεν έχουν δεχθεί καμία επίθεση από hackers ή άλλους κακόβουλους χρήστες.

Επίσης επιστεί την προσοχή των πελατών της να μην ανοίγουν emails από άγνωστες πηγές και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδίκτυο, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να γίνουν θύματα υποκλοπής στοιχείων μέσα από τη διαδικασία «ψαρέματος» στοιχείων χρηστών.

Η Τράπεζα ουδέποτε έχει ζητήσει, δεν ζητά και δεν θα ζητήσει ποτέ τα στοιχεία των πελατών κατ΄ αυτόν τον τρόπο.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1149 επόμενη > τελευταία >>