ICT plus
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

30/9/2020
Αποκλειστική συνεργασία της Mastercard με την Netcetera για την υποστήριξη των εμπόρων λιανικής στην εφαρμογή της PSD2

Η Mastercard ανακοινώνει την αποκλειστική συνεργασία με την Netcetera, με στόχο τη διασφάλιση της συμμόρφωσης των εμπόρων λιανικής και άλλων ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων με την Ευρωπαϊκή Οδηγία PSD2, καθώς και την υποστήριξη αυτών σε όλες τις διαδικασίες εφαρμογής της. Η Mastercard και η Netcetera, η οποία αποτελεί ηγέτη στην αγορά των υπηρεσιών 3-D Secure και συνεργάτη της EMVCo, υποστηρίζουν τους εμπόρους για τη βελτίωση των συναλλαγών και των ποσοστών μετατροπής τους σε εγκρίσεις (Conversion Rates), δίνοντας τους τη δυνατότητα, για πρώτη φορά, να ελέγχουν τις διαδικτυακές αγορές των καταστημάτων τους.

Για όλους τους εμπόρους που διαθέτουν τα προϊόντα τους στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτίωση των ποσοστών μετατροπής  κατά την πραγματοποίηση των συναλλαγών τους αποτελεί προτεραιότητα υψίστης σημασίας. Η διαρκώς αυξανόμενη τάση των διαδικτυακών πληρωμών, οδηγεί τους καταναλωτές στην αναζήτηση πιο γρήγορων, εύκολων αλλά και ασφαλών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Στην Ευρώπη, η PSD2 προστατεύει τους καταναλωτές από μη εξουσιοδοτημένες διαδικτυακές συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσουν μέσα από τη χρήση των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών τους. Η αυστηρή επιβολή της PSD2 Strong Customer Authentication (SCA) και των  απαιτήσεων  που θέτει η οδηγία, αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης την 31η Δεκεμβρίου. Επιπλέον, η μέθοδος ταυτοποίησης νέας γενιάς Mastercard® Identity Check™ διασφαλίζει  ότι τα ποσοστά σφάλματος στους ελέγχους ταυτοποίησης μέσω του EMV® 3DS 2.x, είναι χαμηλότερα από 1%.

Η συνεργασία της Mastercard με την Netcetera αποσκοπεί στην ενίσχυση της ετοιμότητας των εμπόρων, για την κατάλληλη ανταπόκρισή τους στις απαιτήσεις της EMV® 3DS 2.x, αλλά και την εφαρμογή της μεθόδου του Mastercard® Identity Check™ στις συναλλαγές τους. Τα προγράμματα ελέγχου εκτελούνται στον Netcetera 3DS Access Control Server (ACS), ο οποίος είναι πιστοποιημένος με το πιο πρόσφατο πρότυπο ταυτοποίησης 3DS 2.2. Οι έμποροι, μέσα από τις δοκιμαστικές κάρτες της Mastercard, έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν διαφορετικών τύπων συναλλαγές σε πραγματικό χρόνο, απευθείας μέσα στο διαδικτυακό κανάλι διανομής των προϊόντων τους. Τη δεδομένη στιγμή, υπάρχουν 19 διαφορετικοί μέθοδοι ελέγχων ταυτοποίησης, συμπεριλαμβανομένων συναλλαγών που δεν  απαιτούν καμία ενέργεια από τον πελάτη (Frictionless Flow), συναλλαγών που απαιτούν ισχυρή ταυτοποίηση από τον πελάτη SCA (Challenge flow) από περισσότερα του ενός κανάλια, ή άλλων εξαιρέσεων του SCA. Μέσα από αυτές τις δοκιμές και ελεγκτικές διαδικασίες, οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν αν οι υπηρεσίες ασφαλείας τους 3DS, συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του προτύπου EMV και της Mastercard, ενώ παράλληλα μπορούν να ανιχνεύσουν με ευκολία τα σφάλματα και τους λόγους μιας πιθανής ανεπάρκειας ανταπόκρισης, ώστε να παρέμβουν με στόχο τη βελτίωση του ποσοστού εγκεκριμένων συναλλαγών (transaction rate).

Ο Christopher Omloo, υπεύθυνος για το Secure Digital Payment Business Development της Netcetera, ανέφερε σχετικά: «Ως ένας από τους πρώτους χρήστες των υπηρεσιών μας, σημειώνω πως το χαρτοφυλάκιο των 3DS προϊόντων μας, αποτελεί ένα από τα ταχύτερα συμμορφούμενα χαρτοφυλάκια της αγοράς, ως προς τα πρωτόκολλα νέας γενιάς 3DS. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με τη Mastercard, η οποία θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα των συναλλαγών των εμπόρων».

Ο Michael Sass, Vice President Product Management Security Solutions της Mastercard σημείωσε πως: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι οι έμποροι λιανικής και οι υπόλοιπες ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις, προετοιμάζονται αυτή τη στιγμή για να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές τους, τις καλύτερες δυνατές αγοραστικές εμπειρίες, όταν τεθούν σε εφαρμογή οι νέες απαιτήσεις της οδηγίας, στο τέλος του χρόνου. Αυτή η πλατφόρμα δοκιμών, αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για την υποστήριξη των επιχειρήσεων και την προετοιμασία τους στο μέγιστο βαθμό».

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1737 επόμενη > τελευταία >>