ICT plus
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

23/9/2020
TikTok: 1,7 Μ views το νέο challenge #milkohoodmakeover που δημιούργησε η Httpool Ελλάδας σε συνεργασία με την MIG MEDIA για το brand Δέλτα Milko

Η Httpool μέσα από το νέο πολυάριθμο και δυναμικό της δίκτυο από TikTokkers,  σχεδίασε και υλοποίησε ένα επιτυχημένο χορευτικό challenge στο TikTok σε συνεργασία με την MIG MEDIA για λογαριασμό του brand Δέλτα Milko.

Σε αυτό  πήραν μέρος 17 TikTokkers που με χαρά αποδέχτηκαν το Milko challenge, χόρεψαν την ειδικά σχεδιασμένη για την καμπάνια χορογραφία και δημιούργησαν το δικό τους video.

Το hashtag της καμπάνιας #milkohoodmakeover έχει καταγράψει μέχρι τώρα  1,7Μ views ενώ η σελίδα milkogreece στο TikTok απέκτησε 1.500 followers σε διάστημα 20 ημερών.

Η Httpool προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες της, πρωτοπορεί και επενδύει σε νέα κανάλια και τρόπους επικοινωνίας  με γνώμονα την δημιουργικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.

Για την συνεργασία της Httpool και MIG MEDIA ο country manager της Httpool Hellas, Βαγγέλης Ματιάτος, δήλωσε: "Είναι πολύ ενθαρρυντικό σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και γενικευμένης κρίσης να υπάρχουν εταιρίες που στηρίζουν την καινοτομία, την δημιουργικότητα και να εκμεταλλεύονται τις εναλλακτικές αφορμές επικοινωνίας που κάνουν τα brand και τις εταιρίες να ξεχωρίζουν."

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 459 επόμενη > τελευταία >>