ICT plus
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

22/9/2020
Level Up with Mastercard: Το efood και η Mastercard το πάνε σε άλλο level

Η Mastercard και το efood δημιούργησαν ένα νέο πρόγραμμα ειδικά για τους κατόχους των καρτών της και χρήστες της Νο 1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, με τίτλο “Level Up with Mastercard”. 

Από τις 15 Σεπτεμβρίου έως και 15 Νοεμβρίου, οι κάτοχοι καρτών Mastercard με κάθε παραγγελία μέσω efood,  επιλέγοντας "Level up with Mastercard" πριν στείλουν την παραγγελίας τους, μαζεύουν πόντους  και συμμετέχουν σε κληρώσεις για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.

Με την πρώτη τους παραγγελία με αποθηκευμένη κάρτα Mastercard, οι χρήστες δημιουργούν το δικό τους μοναδικό προφίλ στο “Μy Level Up” και κερδίζουν αυτόματα τους πρώτους 100 πόντους. Με κάθε νέα παραγγελία οι χρήστες μαζεύουν ακόμα περισσότερους πόντους ενώ μπορούν να ολοκληρώσουν και  ειδικές αποστολές για να κάνουν level up ακόμα πιο γρήγορα!

Το “Level Up with Mastercard”  περιλαμβάνει κληρώσεις, οι οποίες αποφέρουν στη στιγμή στους τυχερούς δωρεάν κουπόνια φαγητού σε συνεργαζόμενα καταστήματα του efood, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος στη μεγάλη κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 15 Δεκεμβρίου. Ανάλογα με το επίπεδο που θα έχουν φτάσει με τη λήξη του διαγωνισμού, οι κάτοχοι καρτών Mastercard, θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν δώρα μεγάλης αξίας όπως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, αλλά και το φαγητό τους για έναν ολόκληρο χρόνο από το efood.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του προγράμματος, από τις 15 Οκτωβρίου έως και τη λήξη του, η Mastercard για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιούν οι κάτοχοι των καρτών της, θα δωρίζει θρεπτικά γεύματα στο World Food Program, το παγκόσμιο πρόγραμμα σίτισης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing και Communications Director, για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στη Mastercard, αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους επιβράβευσης και βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών. Η  συνεργασία μας για 3η συνεχόμενη χρονιά με το efood, έναν πολύ σημαντικό για εμάς συνεργάτη, μας επιτρέπει να είμαστε ακόμα περισσότερο δημιουργικοί, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στη φιλοσοφία μας να παρέχουμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας, μέσα από τα προνόμια και οφέλη που απολαμβάνουν οι κάτοχοι των καρτών μας».

Ο Χάρης Τάκας, Marketing Manager του efood, ανέφερε σχετικά: «Η Mastercard αντιλήφθηκε από νωρίς την τεράστια ευκαιρία του online delivery και η εμπιστοσύνη που έχει δείξει στην ομάδα του efood όλα αυτά τα χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντική. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογική υπεροχή του efood προσπαθούμε κάθε χρόνο να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους χρήστες που επιλέγουν κάρτες Mastercard για την πληρωμή των παραγγελιών τους. Η συνεργασία μας με την Mastercard πλέον διευρύνεται με την υλοποίηση ενός πρωτότυπου προγράμματος μέσα από το οποίο οι χρήστες μας μπορούν να συλλέξουν πόντους, να κάνουν «level up» και να διεκδικήσουν μεγάλα δώρα και κουπόνια για δωρεάν φαγητό.»

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 459 επόμενη > τελευταία >>