ICT plus
Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

14/7/2020
Από τον Ευγένιο Ιονέσκο στον Αντόνιο Γκράμσι. Ο «Ρινόκερος» και «από τον παλιό κόσμο που πεθαίνει, στον νέο που πασχίζει να γεννηθεί. Τώρα είναι η εποχή των τεράτων».

τακτικοί και οι μυημένοι αναγνώστες του παπα-γάλ(λ)ου γνωρίζουν την «αδυναμία» μας στον Ευγένιο Ιονέσκο και μάλιστα στον «Ρινόκερο». Ειδικά όσοι έχουν πρόσβαση στο «μέσο δώμα» κατανοούν τον συμβολισμό του «Ρινόκερου», ο οποίος πολλάκις [συντρόφια αυτό γράφεται με δύο λάμδα] αξιοποιήθηκε από τον παπ-γάλ(λ)ο για να διακωμωδήσει πράγματα, σημεία και τέρατα, που συνέβαιναν επί εποχής των «εμβληματικών» έργων όπως τα υπερυπερτιμολογημένα  π.χ το bar code στην κυκλοφορία του Τύπου και η «Ευφυής Γεωργία»



Όταν λοιπόν χθες ο Πιερ(ακκάκης) αναφέρθηκε
με το που άρχισε τον λόγο του στην Βουλή
[σας τον έχουμε δεξιά στην απέναντι στήλη]
στην  «εποχή των τεράτων», ανασηκώσαμε το κεφάλι
από την προετοιμασία του διήμερου
22ου Greek ICT Forum – Infomobility World
και αλληλοκοιταχτήκαμε.

Και αμέσως καταλάβαμε ότι πολλά συντρόφια
[εκατέρωθεν των πλευρών των «τοιχαρχιών»]
θα ψάχνονται έχοντας την απορία  ποια είναι αυτή «η εποχή»?!

Και έτσι σήμερα ο παπα-γάλ(λ)λος
θα ασχοληθεί αποκλειστικά και μόνο 
με την «εποχή των τεράτων»  
για να μην νομίζουν εκεί στα δώματα του Πιέρ(ακκάκη)
ότι έχουμε αναγνώστες χάπατα
!.

Το λοιπό(ν) . . . !

Να πούμε

K  α  λ  λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α  α      

 Ε  Ε  Ε  Ε  λ   λ  λ  α  α  α  α  δ  δ  ά  ά  ά  ά  ρ   α   α  α  α  α 


Κ 
 α  λ  λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α 
 α      

 Π  α  π  α  γ   α  λ  ι  ά  ά  α  ρ  η  δ  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ς  ς  ς 

Και να αρχίσουμε λέγοντας πως
την συγκεκριμένη ρήση την έχει πει ο Αντώνιο Γράμσι ως εξής :
 «Ο παλιός κόσμος πεθαίνει, ο καινούργιος παλεύει να γεννηθεί.
 Ζούμε στην εποχή των τεράτων».

Kαι ποιος είναι αυτός ο Γκράμσι θα αναρωτηθούν, φευ,
πολλά συντρόφια
 «εκατέρωθεν των τοιχαρχιών»!

Ο Αντώνιο Γκράμσι, συντρόφια,  όπως αναφέρει ο «Ημεροδρόμος»  του εξαίρετου συναδέλφου και φίλου, φυσικά, Νίκου Μπογιόπουλου ήταν ένας από τους σημαντικότερους ηγέτες του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος με μεγάλη συγγραφική και φιλοσοφική παρακαταθήκη. Γεννήθηκε στη Σαρδηνία στις 22 Ιανουαρίου 1891 ο οποίος σταμάτησε να γράφει το 1935, καταβεβλημένος και εξουθενωμένος από τις άθλιες συνθήκες κράτησής του και την επιδείνωση της υγείας του, που τον οδήγησε στο θάνατο στις 27 του Απρίλη 1937, μόλις έχει αποφυλακιστεί σε ηλικία 46 ετών.

Σας παραθέτουμε σειρά φράσεών του,
που έμειναν ιστορικές για το περιεχόμενό τους.

Και φυσικά πρώτη είναι η φράση,
που χρησιμοποίησε ο Πιερ(ακκάκης) χθες

«Ο παλιός κόσμος πεθαίνει και ο νέος κόσμος πασχίζει να γεννηθεί. Τώρα είναι η εποχή των τεράτων»,  είχε πει ο Αντόνιο Γκράμσι, στον καιρό μιας προηγούμενης Μεγάλης Κρίσης και της τότε ανόδου του φασισμού και ο λόγος του παραμένει επίκαιρος πολλές δεκαετίες μετά.
 
To 1917 έγραψε ένα από τα σημαντικά του κείμενα, που έγινε γνωστό από την φράση «Μισώ τους αδιάφορους». Και αυτό γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απ’ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γι’ αυτό που έκανε και ειδικά γι’ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι’ αυτό μισώ τους αδιάφορους.

«Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της Ιστορίας». Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα.
Το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της». Αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει.

«Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής».  Η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν.

«Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία,
αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται:
αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου,
αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη;»

«Είμαι ενταγμένος, ζω, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης». Εκεί όπου ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σ’ αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σ’ αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους. Ζω, είμαι ενταγμένος. Γι’ αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους.

Περισσότερα στοιχεία για την πορεία και το έργο του Γκράμσι
με φωτογραφίες από τη ζωή του μπορείτε να διαβάσετε,
 στο αφιέρωμα του «Ημεροδρόμου» 
Ε Δ Ω .

Και για επιμύθιον να επαναλαμβάνουμε
δια μίαν ετέραν φοράν την ρήση του Αντόνιο Γκράμσι:
«Μισώ τους αδιάφορους»

Τελειώνοντας . . .

Χθες στην ομιλία του στην Βουλή ο Πιέρ(ακκάκης) προέτρεψε τους Βουλευτές να ζητήσουν συγγνώμη για την ταλαιπωρία και τις ουρές που έχουν υποστεί οι πολίτες όλα αυτά τα χρόνια, μιλώντας για το νομοσχέδιο του υπουργείου του που, μεταξύ άλλων, απλοποιεί τη διαδικασία για τους γονείς των παιδιών που κάνουν λογοθεραπεία και εργοθεραπεία.

«Όλες οι κυβερνήσεις πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί όλα αυτά τα χρόνια από την αδυναμία του κράτους να προχωρήσει στην ψηφιοποίηση πλευρών της Δημόσιας Διοίκησης». 

 Ε Δ Ω   το σχετικό απόσπασμα

Αυτά τα ολίγιστα . . . 




 TA   T I P S   ΤΗΣ   ΗΜΕΡΑΣ


Σαν σήμερα το 1969 έγινε
η πρεμιέρα της επικής ταινίας « E a s y    R i d e r »
με πρωταγωνιστές τους Πήτερ Φόντα και Ντένις Χόπερ,
όπου ακούστηκε το ομώνυμο θρυλικό τραγούδι
«Born to be alive» των  S t e p p e n w o l f   
με τους εξής στίχους του Πάτρικ Ερναντέζ :
 
Get your motor runnin’ Head out on the highway
Lookin’ for adventure And whatever comes our way
Yeah Darlin’ go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once And explode into space
I like smoke and lightning Heavy metal thunder
Racin’ with the wind And the feelin’ that I’m under
Yeah Darlin’ go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once And explode into space
Like a true nature’s child
We were born, born to be wild
We can climb so high I never wanna die
Born to be wild Born to be wild

που άφησαν εποχή στις γενιές των «σίξτις»

Ε Δ Ω  [στο 1.57 λεπτό ]
δείτε τους τίτλους εισαγωγής της ταινίας και ακούστε
το περίφημο και ever classic ομώνυμο τραγούδι,
την στιγμή που ο Φόντα, αφού πετάει το ρολόϊ του,
[ αφήνοντας πίσω του τον χρόνο ] ξεκινάει
το ταξίδι στο απρόβλεπτο μαζί με τον Χόπερ.

Τελειώνοντας . . .

Ήταν 14η Ιουλίου 1992... το µεσηµέρι που οι εγκληματίες της 17 Νοέμβρη
σκότωσαν τον άτυχο 20χρονο Θάνο Αξαρλιάν, γιατί… βιάζονταν να πάνε διακοπές.


Σχόλια αναγνωστών
Αν θέλεις να προσθέσεις το δικό σου σχόλιο, θα πρέπει να κάνεις login !
Αν θέλεις να γίνεις μέλος κάνε κλίκ εδώ !

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 229 επόμενη > τελευταία >>