ICT plus
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

9/7/2020
To One Video του Project Agora εγγυάται στα brands το απρόσκοπτο ενδιαφέρον του καταναλωτή και επένδυση μόνο βάσει αποτελέσματος

Το Project Agora παρουσιάζει το “One Video”, τη νέα υπηρεσία διαφήμισης video για όλες τις οθόνες, με χρέωση αποκλειστικά βάσει αποτελεσμάτων. Με το One Video, τα brands επενδύουν μόνο σε αυτό που έχει πραγματική αξία: το πλήρες, απρόσκοπτο ενδιαφέρον του κάθε καταναλωτή που παρακολουθεί ολόκληρο το video τους (Cost per Completed Video View). 

Οι καμπάνιες One Video προσαρμόζουν για λόγους ευκολίας τo ίδιo δημιουργικό asset σε κινητό, tablet και desktop, στο περιβάλλον των πιο αναγνωρισμένων και προσεκτικά επιλεγμένων ψηφιακών εκδοτών στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας, έτσι, τη μέγιστη απόδοση. Το video παίζει μόνο όταν βρίσκεται σε πλήρη προβολή στην οθόνη. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι ολοκληρωμένες προβολές είναι εγγυημένα και εξ ορισμού 100% viewable.

Ένα από τα πρόσφατα παραδείγματα διαφημιζόμενου που χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία το One Video, είναι η Mazda. Στο πλαίσιο της προώθησης του μοντέλου Mazda 3, η Mazda επέλεξε το One Video για να επικοινωνήσει με το αγοραστικό κοινό και να δημιουργήσει ενθουσιασμό και αναμονή για το νέο μοντέλο. Η καμπάνια συνδυάζοντας τη δύναμη του video με την ακρίβεια της στόχευσης του Project Agora είχε μεγάλη ανταπόκριση με 7 στους 10 καταναλωτές, στους οποίους εμφανίστηκε το video, να το παρακολούθούν μέχρι την ολοκλήρωσή του.

Το Project Agora αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία διαχείρισης των καμπανιών One Video ώστε να φέρει το εγγυημένο αποτέλεσμα, δίνοντας δυνατότητα επιλογής στα brands να χρησιμοποιήσουν αν επιθυμούν, οποιαδήποτε τρίτη εταιρία μέτρησης για την παρακολούθηση της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.

Ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, PMP Product Director του Project Agora σημειώνει: “Υπάρχει μια στροφή των brands προς υπηρεσίες που βασίζονται σε marketing αποτέλεσμα. Το One Video προσφέρει στους διαφημιζόμενους ακριβώς αυτό: τη δύναμη του video, σε συνδυασμό με χρέωση βάσει αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας την πλήρη, εγγυημένη προσοχή του καταναλωτή. Αν ο καταναλωτής δεν παρακολουθήσει το video σου ολόκληρο, δεν πληρώνεις απολύτως τίποτα”.

Μάθετε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/3fcIvrP

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 449 επόμενη > τελευταία >>