ICT plus
Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

6/7/2020
Η PwC Ελλάδας επενδύει περαιτέρω σε λύσεις μετασχηματισμού με στρατηγικό συνεργάτη την Salesforce

Η PwC Ελλάδας σε συνεργασία με την Salesforce πραγματοποίησε την πρώτη ανοικτή ψηφιακή παρουσίαση με τίτλο “The journey to Front Office Transformation”. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, συζητήθηκε η επιτακτική ανάγκη για μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων, τάση που εντείνεται ως επακόλουθο της πανδημίας και της επίδρασης που έχει στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους και την κερδοφορία.

Στην παρουσίαση, την οποία παρακολούθησαν δεκάδες στελέχη της ελληνικής αγοράς, ακούστηκαν οι τοποθετήσεις των έμπειρων στελεχών του παγκόσμιου δικτύου της PwC και της Salesforce. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν ο Γιώργος Ναούμ, Advisory Technology Partner, ο Βαγγέλης Χατζηγεωργίου, Director, PwC Ελλάδας, Salesforce Team, ο Γιώργος Βούλγαρης, Territory Manager της Salesforce και ο Quinton Pienaar, Partner, PwC EMEA, Salesforce Team.

Μέσα από την χρήση της τεχνολογίας και την στρατηγική επιλογή συνεργατών που προσφέρουν τις πλέον άρτιες λύσεις της αγοράς όπως είναι η Salesforce, η PwC βρίσκεται δίπλα στις ελληνικές επιχειρήσεις βοηθώντας στην αύξηση της αποτελεσματικότητας, στη δημιουργία νέων καναλιών πωλήσεων, στην επέκταση της προσέγγισης των πελατών και στην ενίσχυση της κερδοφορίας τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η PwC Ελλάδας, έχει εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της τον Βαγγέλη Χατζηγεωργίου ως επικεφαλή της ομάδας του Salesforce. Πρόκειται για ένα στέλεχος που προέρχεται από το οικοσύστημα της Salesforce, με πολυετή εμπειρία γύρω από την ψηφιακή εμπειρία των πελατών.

Ο συνδυασμός της ηγετικής θέσης της Salesforce σε συστήματα CRM με την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία των ανθρώπων της PwC, στην επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη διαμόρφωση εξατομικευμένων λύσεων που απαντούν στις ανάγκες των πελατών. Από τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση, τη διαχείριση πελατών μέχρι το μάρκετινγκ, η PwC συμβάλλει στην ενίσχυση των σχέσεων και την εμπειρία των πελατών.

Ο Βαγγέλης Χατζηγεωργίου, Technology Director, PwC Ελλάδας σημειώνει: “Η εμπειρία μας στη διαχείριση των επιχειρηματικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κάθε κλάδος της αγοράς σε συνδυασμό με την τεχνολογία της Salesforce ενισχύει τη θέση μας αναφορικά με τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και υλοποίηση εξατομικευμένων λύσεων που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ωστόσο, η επένδυση στην τεχνολογία από μόνη της δεν είναι αρκετή. Για το λόγο αυτό, η προσέγγιση μας βασίζεται σε μια ισορροπημένη σχέση μεταξύ του ανθρώπινου παράγοντα και της τεχνολογίας. Βάζοντας τους ανθρώπους τους στο επίκεντρο, οι εταιρείες διασφαλίζουν ότι έχουν τα σωστά κίνητρα, τα κατάλληλα εργαλεία και την απαιτούμενη αντίληψη για την υιοθέτηση νέων συμπεριφορών και συνηθειών που θα οδηγήσουν στην ισχυροποίηση των σχέσεων με τον πελάτη.“

Ο Γιώργος Κολλιδάς, Technology Leader, PwC Ελλάδας δηλώνει: “Το τελευταίο διάστημα οι επιχειρήσεις κλήθηκαν, να προσαρμοστούν αστραπιαία στη “νέα καθημερινότητα”, επενδύοντας στην επιτάχυνση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού ώστε να διασφαλίσουν τη συνέχεια της επιχειρησιακής και εμπορικής δραστηριότητας και τη βιωσιμότητας τους. Καθώς πλέον βρισκόμαστε στην επόμενη φάση αυτής της κρίσης, οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογήσουν τα διαθέσιμα τεχνολογικά εργαλεία και να βρουν την πιο κατάλληλη λύση βάσει των αναγκών της επιχείρησης τους. Η ολιστική και εξατομικευμένη προσέγγιση μας υποστηρίζει την επίτευξη ισχυρών αποτελεσμάτων μέσα από την αξιοποίηση της πλατφόρμας Salesforce.”

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1706 επόμενη > τελευταία >>