ICT plus
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

3/6/2020
«Δεν πετάμε τα φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για το έργο του δίκτυου GIVMED με την υπογραφή της Unlimited Creativity

H Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, σχεδίασε την καμπάνια ευαισθητοποίησης με τίτλο «Δεν πετάμε τα φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε», για την προβολή ενός σημαντικού κοινωνικού μηνύματος που σχετίζεται με το έργο του δικτύου GIVMED.

Το GIVMED είναι το πρώτο ηλεκτρονικό δίκτυο αξιοποίησης περισσευούμενων φαρμάκων προς όφελος κοινωνικά ευπαθών ομάδων. Συνδέει τις ελλείψεις φαρμάκων από κοινωφελείς φορείς (κοινωνικά φαρμακεία, γηροκομεία, ΜΚΟ) με τις δωρεές φαρμάκων από ιδιώτες, φαρμακοβιομηχανίες ή άλλους κοινωφελείς φορείς.

Ένα συγκλονιστικό στοιχείο υπήρξε η αφορμή για το τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η  Unlimited Creativity για τη συγκεκριμένη καμπάνια: κάθε χρόνο 34.000.000 κουτιά φαρμάκων στην Ελλάδα πετιούνται στα σκουπίδια αχρησιμοποίητα!

Το δημιουργικό εύρημα παρουσιάζει κάδους σκουπιδιών να ‘δηλώνουν’ ότι πάσχουν από κάποια ανθρώπινη ασθένεια, μια συνθήκη που, φυσικά, δεν υφίσταται. Μια συνθήκη εκτός λογικής, όσο και το γεγονός ότι τα φάρμακα που μας περισσεύουν αντί να διοχετεύονται σε ευπαθείς ομάδες καταλήγουν στα σκουπίδια.

To τηλεοπτικό spot, που μπορείτε να δείτε εδώ, προβάλλεται ήδη ως κοινωνικό μήνυμα με στόχο όσο το δυνατόν περισσότεροι από μας να έρθουν σε επαφή με το δίκτυο GIVMED  και να δωρίσουν τα φάρμακα που δεν χρειάζονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε φάρμακα, κάτι που μπορεί να αλλάξει εάν ακόμα περισσότεροι πολίτες ευαισθητοποιηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

Με αυτό το spot, η Unlimited Creativity, που δημιούργησε το concept  σε συνεργασία με την IndigoVIew Productions που ανέλαβε το γύρισμα, θέλησε να συμβάλλει ώστε να γίνει γνωστό το έργο του δικτύου GIVMED.

Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity είπε για το project: «Στόχος μας ήταν να προτρέψουμε τους συνανθρώπους μας να ευαισθητοποιηθούν ως προς την προσφορά φαρμάκων που μένουν αχρησιμοποίητα σε ένα συρτάρι, μέσω του δικτύου GIVEMED. Πόσο, μάλιστα, σήμερα, που λόγω της πανδημίας COVID-19, όλοι μας καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να έχεις πρόσβαση σε φαρμακευτική θεραπεία. Κάνοντας κάτι φαινομενικά τόσο απλό, μπορούμε να βοηθήσουμε ευπαθείς ομάδες συνανθρώπων μας να έχουν πρόσβαση σε φαρμακευτική αγωγή που μπορεί να τους προστατεύσει.»

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 443 επόμενη > τελευταία >>