ICT plus
Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

28/5/2020
Ανοδικά τα οικονομικά αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2020 της WIND Ελλάς. Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα 125,6 εκατ. ευρώ.

Tα οικονομικά αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2020 ανακοίνωσε η WIND Ελλάς, καταγράφοντας πλέον 17 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016. Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ.

Κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Α’ τριμήνου 2020

  • Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,1% στα € 125,6 εκατ.
  • Συνολικές επενδύσεις στα € 20,4 εκατ.
  • +66% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G
  • +87% ετησίως η βάση πελατών NGA
  • 638.500 πελάτες σταθερής συνολικά, +3,1% ετησίως 
  • Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700
  • Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020
  • 98% η κάλυψη 4G
  • Ενεργοποιήθηκαν 13.300 γραμμές NGA

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20,4 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.

Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.

Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία»
, σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1121 επόμενη > τελευταία >>