ICT plus
Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

9/2/2020
Η Ελλάδα συμμετέχει για 8η χρονιά στο MWC 2020 με δύο περίπτερα και ενισχυμένη πολιτική και επιχειρηματική παρουσία

Το Ελληνικό Περίπτερο με σύσσωμη την Ελληνική Αποστολή σε παλαιότερη Εκθεση MWC


Η Ελλάδα συμμετέχει για 8η χρονιά στο MWC 2020, που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη από 24-27 Φεβρουαρίου 2020, με το σύνθημα «Greece Scales Up!» που εκφράζει τη νέα φάση ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Η ελληνική συμμετοχή, με περίπτερο εθνικού χαρακτήρα, συνδιοργανώνεται από το 2013 με την αρωγή της πολιτείας μέσω των εκάστοτε αρμόδιων υπουργείων, της ΓΓ Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, της ΕΕΤΤ και του Enterprise Greece.

Υποστηρίζεται από ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών και τεχνολογικών φορέων, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας και της προσέλκυσης επενδύσεων για τον κλάδο της τεχνολογίας. Σημαντική είναι επίσης η συμβολή της ελληνικής πρεσβείας στη Μαδρίτη και του Γραφείου ΟΕΥ που συμμετείχε στις προηγούμενες διοργανώσεις.

Η αναβαθμισμένη συμμετοχή περιλαμβάνει 2 περίπτερα: το 1ο στην κυρίως Εκθεση στο Hall 8.1 I49 (64τμ) και 2ο στο  4YFN, που φιλοξενεί 10 Startups].

Τα γενικά στοιχεία της Εκθεσης Mobile World Congress

  • Η Εκθεση Mobile World Congress είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο γεγονός της ψηφιακής επικοινωνίας και καινοτομίας (όχι μόνο mobile – με τη στενή έννοια), με περισσότερους από 100.000 επιχειρηματικούς επισκέπτες και σηματοδοτεί τις εξελίξεις στην τεχνολογία, τις τάσεις στην αγορά και τις πολιτικές για την αναπτυξιακή αξιοποίηση των τεχνολογιών.
  • Δεκάδες χώρες παρουσιάζουν “εθνικά περίπτερα” επιδιώκοντας να αναδείξουν τις καινοτόμες επιχειρήσεις, και τις πολιτικές ανάπτυξης βασισμένες στην αξιοποίηση των Ψηφιακών τεχνολογιών.
  • Το συνέδριο προσφέρεται για τη δικτύωση και την διερεύνηση συνεργειών με τους σημαντικότερους τεχνολογικούς παίκτες, οι οποίοι για το σκοπό αυτό συμμετέχουν με περίπτερα χιλιάδων τετραγωνικών σε μια ενδιαφέρουσα προσπάθεια καταγραφής της επιχειρηματικής – γεωπολιτικής ισχύος τους.
  • Ενδεικτικές Θεματικές περιοχές: Smart Cities, Τουρισμός, κα.

Στόχοι και Οφέλη για την ελληνική αποστολή:

  1. Ανάδειξη της Ελλάδας της καινοτομίας και της εξωστρέφειας, που επενδύει στις συνέργειες, στο ανθρώπινο δυναμικό και στο μέλλον – Σynergies.
  2. Παρουσίαση των δυναμικών εξωστρεφών εταιρειών (20-25) του χώρου της  ψηφιακής επικοινωνίας,  εφαρμογών και υπηρεσιών.
  3. Δικτύωση των Ελλήνων επιχειρηματιών με τα κορυφαία στελέχη του κλάδου.
  4. Παρουσίαση 10 νεοφυών επιχειρήσεων με διεθνή προοπτική.
  5. Συνεργασίες με διεθνείς φορείς, οργανισμούς άλλων χωρών.
  6. Ενίσχυση των σχέσεων με το οικοσύστημα της καινοτομίας στη Βαρκελώνη και την Καταλονία – διερεύνηση συνεργειών.
  7. Συμβολή στη δημιουργία θετικού κλίματος για την ανάπτυξη και την έμφαση στην καινοτομία και εξωστρέφεια με εκδηλώσεις και επικοινωνιακή καμπάνια εντός της Ελλάδας.

Δείτε ΕΔΩ τις εταιρείες που συμμετέχουν στην αποστολή εκτόςτου Περιπτέρου του ΣΕΚΕΕ, ενώ αναμένονται νέες συμμετοχές

Συνεργάτες-Υποστηρικτές:

  • Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής – ΓΓ Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων: Συμμετοχή ως επίσημος κυβερνητικός φορέας
  • Enterprise Greece: Συνδιοργανωτής της αποστολής
  • EETT: Συμμετοχή ως ρυθμιστική αρχή
  • Υποστηρικτές : Υπoυργείο Ανάπτυξης, ΓΓΕΤ, Περιφέρεια Αττικής, ΕΒΕΑ
  • Μέγας χορηγός: Samsung
  • Φορείς: ΕΕΚΤ, ΣΕΠΕ, ΣΕΠΒΕ, Corallia, ΘΕΑ, INVENT

Τα αποτελέσματα ελληνικής συμμετοχής στο MWC 2013-2019 (έρευνας στους συμμετέχοντες) κατέληξαν στα εξής
*
Το 43% δήλωσε ότι ο κύριος λόγος που αποφάσισαν να παρευρεθούν για πρώτη φορά στο MWC ήταν η «ανάπτυξη της εξωστρέφειας» (προώθηση προϊόντων & εξεύρεση νέων πελατών).
*  Η «δικτύωση» (εξεύρεση νέων συνεργατών) ήταν η 2η επικρατέστερη απάντηση (32%).
*  Ακολούθησαν οι «συναντήσεις με υπάρχοντες συνεργάτες» (14%) και «η ενημέρωση για τις νέες τάσεις» (11%).


ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 175 επόμενη > τελευταία >>