ICT plus
Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

6/2/2020
Η BEWISE υλοποίησε έργο Business Intelligence στη Vector Brands

Η BEWISE ολοκλήρωσε πρόσφατα έργο Business Intelligence (BI) στην εταιρεία Vector Brands. Βασισμένο στο Microsoft PowerBI και σε άμεση σύνδεση με το ERP της εταιρείας, τα δεδομένα που συλλέγονται από τη λειτουργία της, αποτελούν πλέον ευκαιρία και δυνατότητα για ταχύτερες και καλύτερες αποφάσεις.

Τα στελέχη της εταιρείας έχουν όλα τα στοιχεία πωλήσεων, χρηματοοικονομικών και  πελατολογίου διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή ακόμη και στο κινητό τους, ενώ η χρήση του PowerBI βοηθά στην οπτικοποίηση των δεδομένων, καθώς και στην παρουσίαση των αλληλεξαρτήσεων μεταξύ των μεγεθών. Η επόμενη φάση του έργου προβλέπει σύνδεση με το Dynamics 365 (CRM), που επίσης θα υλοποιήσει η ομάδα της BEWISE, με στόχο τον καθολικό έλεγχο όλων των λειτουργιών, καθώς και την άντληση και επεξεργασία των αντίστοιχων πληροφοριών. Τελικός στόχος της Vector Brands, είναι η δημιουργία κουλτούρας λήψης αποφάσεων μέσω της επεξεργασίας δεδομένων σε κάθε τμήμα και σε κάθε επίπεδο, ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθηση των στελεχών.

Η Vector Brands είναι ένα δημιούργημα μιας ομάδας ανθρώπων με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην αγορά του DIY & Home Improvement και δραστηριοποιείται στην προμήθεια χρωματοπωλείων, μεγάλων retail αλυσίδων ιδιοκατασκευών και σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία εκπροσωπεί στην αγορά κορυφαία brands όπως: WD-40 , Master lock , Fixomoll , Fiskars,  Suki , Rasch , Wenko, ArmorAll, STP, Turtle Wax, Hozelock, Herock, BASE,  HPX, Quilosa  και FN.

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 135 επόμενη > τελευταία >>