ICT plus
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

22/1/2020
Τη χρηση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών εξετάζει η Διοίκηση του ΟΑΣΑ. Νέα εκδοτήρια στους Σταθμούς

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλαίσιο πρόσφατης επέκτασης της σύμβασης ανέθεσε στην κοινοπραξία της κορεατικής LG με την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, που διαχειρίζεται το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) της Αθήνας, να διερευνήσει τεχνικά το ζήτημα. Για να προχωρήσει, όμως, η εφαρμογή του ώστε να χρησιμοποιούν οι επιβάτες κατευθείαν τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες στις πύλες του μετρό ή των λεωφορείων, η διοίκηση του ΟΑΣΑ θα χρειαστεί να συμφωνήσει με την Visa και την Mastercard για τις χρεώσεις που θα επιβάλλουν οι τελευταίες.

Στον ΟΑΣΑ εξετάζουν διάφορες λύσεις ώστε να περιοριστεί το κόστος από τα χάρτινα ηλεκτρονικά εισιτήρια τα οποία μολονότι επαναφορτίζονται οι επιβάτες τα χρησιμοποιούν μια φορά και τα πετούν! Αν και ο οργανισμός προχώρησε σε ολόκληρη καμπάνια ώστε οι επιβάτες, που δεν έχουν πλαστικές κάρτες, να επαναφορτίζουν τα χάρτινα εισιτήρια, κάθε ημέρα συσσωρεύονται στα καλάθια σκουπιδιών γύρω από τους σταθμούς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ο ΟΑΣΑ έχει κόστος περί τα πέντε εκατ. ευρώ ετησίως από τη σπατάλη του ακριβού χαρτιού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την συνέχεια του άρθρου του Φώτη Κόλια στο euro2day.gr 

ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 175 επόμενη > τελευταία >>