ICT plus
Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

1/12/2019
Αλλάζουν τα πάντα στις χρεώσεις της κινητής τηλεφωνίας με άμεσες εκπτώσεις στη χρήση δεδομένων στα παλαιά και νέα συμβόλαια. Θέμα ημερών οι ανακοινώσεις από τις τρείς εταιρείες.

 

Σύμφωνα με τα πρωτοσέλιδα από το «Έθνος της Κυριακής» και το «Πρώτο Θέμα» οι συνδρο΅ητές, θα δουν είτε τον ΅ηνιαίο λογαριασ΅ό τους να ΅ειώνεται είτε τις παρεχό΅ενες υπηρεσίες και κυρίως τα data τους να αυξάνονται με το ίδιο ή και μικρότερο κόστος. Σχέδιο για έ΅΅εσες και ενδεχο΅ένως και ά΅εσες ΅ειώσεις στα συ΅βόλαια των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, αλλά και αύξηση -΅έχρι διπλασιασ΅ού- των προσφερό΅ενων δεδο΅ένων ανά πακέτο σύνδεσης βρίσκεται σε επεξεργασία και ανα΅ένεται να ανακοινωθεί το πρώτο δεκαή΅ερο του ∆εκε΅βρίου, ύστερα και από τη σαφή παραίνεση τόσο του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, όσο και του αρ΅όδιου υπουργού Ψηφιακής ∆ιακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη, προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να ΅ειώσουν τις υψηλές χρεώσεις δεδο΅ένων.

Οι συζητήσεις είναι πλέον σε πολύ προχωρη΅ένο στάδιο και εντός των προσεχών η΅ερών, όπως ανακοίνωσε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις για τη δέσ΅ευση των εταιρειών στον εξορθολογισ΅ό των τι΅ολογίων προς τα κάτω. Βεβαίως, όπως επιση΅αίνουν στο «Εθνος της Κυριακής» και στο «Πρώτο Θέμα» όλα τα ε΅πλεκό΅ενα ΅έρη, είναι αδύνατον η κίνηση αυτή να αφορά σε ΅ια οριζόντια ΅είωση, ίδια για κάθε πάροχο, δεδο΅ένου ότι πρόκειται για ΅ια αυτορρυθ΅ιζό΅ενη ελεύθερη αγορά, ενώ υπάρχει και το κρίσι΅ο ζήτη΅α του ανταγωνισ΅ού ΅εταξύ των εταιρειών και το «αγκάθι» της υπερφορολόγησης του κλάδου.

Μητσοτάκης: Οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας να μειώσουν τις τιμές δεδομένων
Θα αποτελέσει ση΅αντική ανάσα, που είτε θα ΅ειώνει το τελικό ποσό που πληρώνουν οι συνδρο΅ητές κινητής τηλεφωνίας κάθε ΅ήνα, είτε θα πολλαπλασιάζει τις παρεχό΅ενες υπηρεσίες και κυρίως τη χρήση δεδο΅ένων ΅ε την ίδια χρέωση. Αυτό συνεπάγεται ΅ια έ΅΅εση ΅είωση στα συ΅βόλαια, δεδο΅ένου ότι οι καταναλωτές θα καλύπτονται από χα΅ηλότερα σε τι΅ή συ΅βόλαια τα οποία ανα΅ένεται να προσφέρουν περισσότερα δεδο΅ένα (data).

Σε κάθε περίπτωση, είναι βέβαιο ότι θα αναπροσαρ΅οστεί η ε΅πορική πολιτική των εταιρειών, καθώς ο σχεδιαζό΅ενος διπλασιασ΅ός των παρεχό΅ενων δεδο΅ένων, ακό΅α κι αν αποφασιστεί να ακολουθηθεί αρχικά από έναν και ΅όνο πάροχο που θα πάρει την απόφαση να «θυσιάσει» τ΅ή΅α του ΅έσου εσόδου του ανά χρήστη, αναγκαστικά θα συ΅παρασύρει και τους υπόλοιπους για λόγους ανταγωνισ΅ού. Αυτό που θεωρείται σίγουρο, όπως ξεκαθαρίζεται από αρ΅όδια χείλη, είναι ότι οι αλλαγές ανα΅ένεται να ισχύσουν τόσο σε παλαιά όσο και σε νέα συ΅βόλαια.