ICT plus
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

20/1/2009
Σύστημα voice recording στην KLISIS από την Opencomm

Σε φάση παραγωγικής λειτουργίας πέρασε το σύστημα ΟC Voice Recording της εταιρείας Opencomm Α.Ε. το οποίο προμηθεύτηκε η εταιρεία KLISIS A.E η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες εξυπηρέτηση κλήσεων απασχολώντας περισσότερους από 110 agents, ενόψει της εφαρμογής του σχετικού θεσμικού πλαισίου.

Το καταγραφικό φωνής OC Voice Recording χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες packet –sniffing  για την ηχογράφηση  εισερχόμενων  και εξερχόμενων κλήσεων  και ολοκληρώνεται με τα υφιστάμενα τηλεφωνικά κέντρα της επιχείρησης, χωρίς την ανάγκη καλωδιακών υποδομών καθώς η διασύνδεση του γίνεται μέσω TDM ή SIP trunking. Το σύστημα υποστηρίζει on demand ηχογράφηση ή ηχογράφηση βάσει παραμέτρων κλήσεων, ενώ  παρέχει γραφικό περιβάλλον διαχείρισης, έκδοσης αναφορών και αναζήτησης ηχογραφήσεων.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το OC Voice Recording συνοδεύει την πλατφόρμα OCC 3600 (Open Call Center 3600), η οποία αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας για call centers ανεπτυγμένη αποκλειστικά από την Opencomm Α.Ε. και επίσης περιλαμβάνει υποσυστήματα CTI, Predictive dialing, agent script generator, Report Information System, IVR, floor manager  και remote agent.

Η εταιρία Opencomm A.E. αποτελεί τη μοναδική ελληνική εταιρεία που έχει επενδύσει στην ανάπτυξη λογισμικού τηλεφωνίας και εξειδικεύεται σε τεχνολογίες VoIP και στην ανάπτυξη εφαρμογών προστιθέμενης αξίας. Αναπτύσσει λύσεις βασισμένες σε λογισμικό ανοικτού κώδικα και προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. 

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1079 επόμενη > τελευταία >>