ICT plus
Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

14/10/2019
Προσδεθείτε και καπνίζετε εν όψει του Αναπτυξιακού Νόμου, που περιλαμβάνει τα πλείστα όσα περί Ψηφιακής Διακυβέρνησης και όχι μόνο

Μερικές φορές οι συμπτώσεις παίζουν αμείλικτα με τα γεγονότα και τις προθέσεις. Ούτε στα πιο απωθημένα όνειρά του ο Ιβάν Σαβίδης δεν θα φανταζόταν ότι το πιο πετυχημένο σήριαλ του καναλιού του [ μέχρι στιγμής το μοναδικό που φέρνει υψηλή θέαση ] και πολύ δημοφιλές στο κοινό , που "διψάει" για ιστορική μυθοπλασία θα ήταν το . . .  "Κ ό κ κ ι ν ο   π ο τ ά μ ι"  Εξ όσων φαίνεται και μπάη δε γουέη το σήριαλ είναι εξαιρετικό και από τα καλύτερα της τελευταίας πενταετίας. Επίσης είναι ακριβό και μπράβο του Ιβάν που αποφάσισε να χρηματοδοτήσει μία παραγωγή που χτυπάει στα ίσα την τουρκική ιστορική προπαγάνδα.
Για να βάζουμε τα πράματα στη θέση τους. Ετσι
?
Να δούμε και τι θα κάνει ο Μαρινάκης με τις παραγωγές του στο Οne. 



Τι εβδομάδα ήταν και αυτή που περάσαμε,
αλλά και τι βδομάδα θα περάσουμε
με την ψήφιση του αναπτυξιακού νόμου,
στον οποίο περνάει και ένα
 ολόκληρο νομοσχέδιο για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση.

Όπως σας ενημερώνουμε διεξοδικώς εδώ και μέρες,
ακόμη και σήμερα, οι διατάξεις είναι πολλές
τις οποίες πρέπει να γνωρίζετε
για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.

Και πρέπει να έρχεστε «διαβασμένοι»,
διότι εδώ και χρόνια γνωρίζετε
[ και αν δεν το γνωρίζετε εμείς δεν φταίμε]
ότι για την μελέτην του παπα-γά(λ)λου ισχύει και
το «μηδείς αγεωμέτρητος εισήστω» και
το «ου παντός πλειν ες Κόρινθον».

Αρα?
Αρα προσπαθείστε να μας παρακολουθείτε όσο μπορείτε,
καθώς το φετινό ΑϊΣη(χ)Τήδικο «πρωτάθλημα»
θα είναι πολύ πιο «βαρύ» από το προηγούμενο.

Και θα είναι «βαρυτερότερο», καθώς
[ πάλι όπως σας έχουμε πει εδώ και μήνες ]
θα βγούν «δουλίτσες», ορισμένες εκ των οποίων
τις γνωρίζουν ακόμη και οι πέτρες
όπως οι αστυνομικές ταυτότητες με την κάρτα πολίτη αλλά
και η [νέα] Ψηφιακή Πύλη, ενώ ακολουθούν και
έργα που «ντηλητάρησαν»
[ εκ της «ρίζας» delete και ουχί εκ του deal ]
στο απώτερο παρελθόν
όπως το αγαπημένο έργο του παπα-γά(λ)λου,
που είναι το «ΗΑρΠη» [ ERP ] του Δημοσίου.

Και που λέτε την προηγούμενη εβδομάδα
πασχίζατε να αποκωδικοποιήσετε
τι μέλλει γενέσθαι, μέσα από συνεντεύξεις,
παρουσία στα κανάλια και λόγους του υπουργού «Ψη-Δια»
[ συγκοπτόμενο της «Ψηφιακής Διακυβέρνησης» ]
σε Συνέδρια, αλλά εις μάτην.

Ομως, εις μάτην περιμένατε !
Δεν γνωστοποιήθηκε καμία ιδιαίτερη λεπτομέρεια!
Και προφανώς δεν θα τις βρείτε,
αγαπητοί εν Χριστώ παπα-γα(λ)λιάρηδές μου,
τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες ούτε σε λόγους ούτε και σε συνεντεύξεις.

Αρα, παπα-γα(λ)λιάρηδές μου,
προσδεθείτε και [ παρά την απαγόρευση του νόμου ] καπνίζετε, γιατί θα σας χρειαστεί.
Και θα σας χρειαστεί, διότι όπως απορήσατε [ και με το δίκιο σας ]
πότε έφτιαξαν κοντζαμάμ νομοσχέδιο από το «Ψη-Δια» ? ,
έτσι θα απορήστε όταν θα σας έρθουν οι «ντουβρουντζάδες» των διαγωνισμών.
Και ξέρω τι σας λέω !

Και κλείνοντας να σας πούμε και κάτι που δεν μας άρεσε καθόλου
στον υπό ψήφιση αναπτυξιακό [ Δεν έχει σχέση μα τα των ΤΠΕ ]

Ψηφίζεται, που λέτε, η απελευθέρωση από την υποχρέωση
των μετόχων και ιδιοκτητών ΜΜΕ
για την ονομαστικοποίηση των μετοχών
μέχρι φυσικού προσώπου, αλλάζοντας άρδην τα μέχρι σήμερα δεδομένα
στην αγορά των media. Η διάταξη αφορά σε όλες τις επιχειρήσεις ΜΜΕ
περιορίζοντας άμεσα τους αυστηρούς ελέγχους που γίνονταν μέχρι σήμερα.

Η υποχρέωση ονομαστικοποίησης των μετοχών
και κατά συνέπεια το λεγόμενο «πόθεν έσχες» για τους μετόχους των ΜΜΕ,
είχε καθιερωθεί με τον νόμο 2382/1995 του Ευάγγελου Βενιζέλου,
τον οποίο και διατήρησε στη συνέχεια ο Θόδωρος Ρουσόπουλος,
ενώ τον επέκτεινε ο Νίκος Παππάς.

Ως σήμερα υπήρχε δυνατότητα μερικής αποφυγής,
εφόσον μέτοχος ήταν εταιρεία εισηγημένη
σε Χρηματιστήριο του εξωτερικού εντός ΕΕ
ή αν είχε έδρα εντός των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ.
Ετσι οι offshores, που είχαν έδρες σε άλλες χώρες,
έπρεπε να αποκαλυφθούν και
κατά συνέπεια να δώσουν στοιχεία για τους μετόχους τους.
Ειδικά στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες
προσκομίσθηκε πλήθος στοιχείων, ενώ έγινε έλεγχος
και από την Αρχή Καταπολέμησης του Μαύρου Χρήματος
επί του μετοχικού κεφαλαίου των εταιρειών.

Σημειωτέον η ΕΙΤΗΣΕΕ [ ο Φορέας των ιδιοκτητών ΜΜΕ ]
είχε προσφύγει κατά του διαγωνισμού των τηλεοπτικών αδειών
στο σκέλος υποχρέωσης του ελέγχου του «πόθεν έσχες»
των ιδιοκτητών των τηλεοπτικών σταθμών.

Αν ψηφιστεί τελικά αυτή η διάταξη,
το ΕΣΡ χάνει και ουσιαστική αρμοδιότητά του,
καθώς ο έλεγχος των μεταβιβάσεων των μετοχών των σταθμών
δεν θα γίνεται εις βάθος, όπως γινόταν μέχρι πρότινος,
και θα γίνεται επιφανειακά.
Επίσης ενώ απαλλάσσονται του «πόθεν έσχες»
οι Εκδότες και οι ιδιοκτήτες ΜΜΕ,
αλλά συνεχίζουν να υποχρεούνται σε δήλωση «πόθεν έσχες»
οι δημοσιογράφοι και υπάλληλοι των ΜΜΕ.

Αυτά τα ολίγα, έτσι για να δείτε
πόσο έχει ανοίξει πλέον ο χώρος των ΤΠΕ/ICT και
οι πληροφο(φ)ρικάριοι να κρατήσετε ότι
στην "λιμνούλα" των έργων πληροφορικής
θα μπουν πολύ "βαριά" πλεούμενα.


Αντε να πούμε

Κ  α  λ  λ  η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α  α      

 Ε  Ε  Ε  Ε  λ   λ  λ  α  α  α  α  δ  δ  ά  ά  ά  ά  ρ   α   α  α  α  α 


Κ 
 α  λ   η  μ  μ  μ  έ  ε  ε  ε  ε  ρ  α  α  α  α  α  α 
 α      

 Π  α  π  α  γ   α  λ  ι  ά  ά  α  ρ  η  δ  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ε  ς  ς  ς 


Κ 
 α  λ   ή          Ε  β  δ  ο  ο  μ  ά  ά  ά  δ  α  α  α 
 α      

γιατί έχουμε και δουλειές πρωινιάτικα



 ΤΑ   Τ Ι Ρ S    ΤΗΣ   ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 


Έφυγε τα ξημερώματα της Κυριακής από τη ζωή, σε ηλικία 75 ετών, ο [ ίσως άγνωστος σε πολλούς ] τραγουδιστής Χρήστος Στυλιανέας, σύμφωνα με το patrastimes.gr. Ο Χρήστος Στυλιανέας γεννήθηκε στον Πειραιά και ήταν σημαντικός λαϊκός τραγουδιστής, συνθέτης, στιχουργός μπουζουξής και κιθαρίστας, με 40ετή και πλεόν δισκογραφική θητεία, καθώς επίσης και σημαντικός αγιογράφος και ζωγράφος όπου πολλά έργα του βρίσκονται σε ιερούς ναούς, μοναστήρια και ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 1984 διέμενε στην Πάτρα και ήταν το πρώτο όνομα στην νυχτερινή ζωή της πόλης. Ηταν αυθεντία στο ρεμπέτικο και λαϊκό τραγούδι, δημιουργός πολλών σημαντικών δισκογραφικών παραγωγών με συμμετοχές σε δίσκους LPs, ενώ έντυσε μουσικά τη δουλειά Εδώ Σαχάρα (1992) της Σόφης Παππά. Τραγούδια του έχουν ερμηνεύσει σημαντικοί και γνωστοί καλλιτέχνες.
ΕΔΩ ακούστε μία από τις επιτυχίες του και ΕΔΩ διαβάστε αναφορά στα πεπραγμένα του.


Μπορεί ο Τσιτσιπάς να έχασε από τον Μεντβέντεφ,
που πήρε και το τουρνουά της Σαγκάης,
όμως ο αγώνας του με τον Φέντερελ, μας άφησε άφωνους.
Αν δεν τον είδατε 
Ε Δ Ω  σας έχουμε στιγμιότυπα.


Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις "Ιολκός" το βιβλίο
της δημοσιογράφου Μαρίας Θερμού τα «Μαγειρεία των αρχαίων». Για τους αρχαίους Έλληνες ήταν αδιανόητο να φάνε μόνοι. «Το να φάει κανείς μόνος του, δεν σημαίνει ότι γευματίζει, αλλά ότι γεμίζει το στομάχι του σαν τα ζώα», λέει κατηγορηματικά ο Πλούταρχος. ΕΔΩ οι λεπτομέρειες και φυσικά να το ψάξετε στα βιβλιοπωλεία και να το αγοράσετε.



Σχόλια αναγνωστών
Αν θέλεις να προσθέσεις το δικό σου σχόλιο, θα πρέπει να κάνεις login !
Αν θέλεις να γίνεις μέλος κάνε κλίκ εδώ !

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 221 επόμενη > τελευταία >>