ICT plus
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

9/10/2019
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 βραβεύουν τους καλύτερους για 10η συνεχή χρονιά

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) γιορτάζει για 10η συνεχή χρονιά, τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2019, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην Ελλάδα, που βραβεύει τους καλύτερους στην Εξυπηρέτηση Πελατών! Όσες εταιρείες, επιθυμούν να αναδείξουν καινοτόμες πρακτικές και να παρουσιάσουν έργο που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν, μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά, μέσα από την πλατφόρμα http://www.csawards.gr/, έως τις 14 Νοεμβρίου 2019.

Ο θεσμός των Βραβείων, ο οποίος συστάθηκε με πρωτοβουλία του ΕΙΕΠ, έρχεται να ενισχύσει και να διαδώσει σε όλους το όραμα του ΕΙΕΠ: την εμπέδωση και ανάπτυξη μιας γενικότερης κουλτούρας στην ποιότητα της εξυπηρέτησης του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή. Στο πλαίσιο της διεθνούς αναγνώρισης των βραβείων, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πιστοποιημένος φορέας κατά ISO 9001. Οι εταιρείες μέσω της συμμετοχής τους, έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το έργο τους αλλά και να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το επαγγελματικό τους κύρος.

Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή υποψηφιότητας πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου. Μετά τη λήξη της υποβολής συμμετοχών, η κριτική επιτροπή επιλέγει τις 3 εταιρείες - φιναλίστ σε κάθε κατηγορία βράβευσης, ενώ ο μεγάλος νικητής κάθε κατηγορίας θα βραβευθεί σε μια λαμπερή τελετή στις 12 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία μιας επιτυχημένης πελατοκεντρικής προσέγγισης, ως προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, το ΕΙΕΠ έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά βήματα αναβάθμισης του θεσμού. Μεταξύ των κυριότερων για φέτος είναι η αύξηση των κατηγοριών βράβευσης.

Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν να υποβάλουν τις συμμετοχές τους οι ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής:

  1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη - Best Customer Service Training
  2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός) - Best Use of Innovation in Customer Service
  3. Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός) - Best Use of Innovation in Customer Service
  4. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the customer
  5. Καλύτερος Συνδυασμών Διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη - Best Omni-channel customer experience
  6. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Επικεφαλής Ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών - Customer Service Supervisor of the year
  7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) - Customer experience team of the year
  8. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) - Customer experience team of the year
  9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) - Customer experience organisation of the year
  10. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) - Customer experience organisation of the year
  11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς - Contact Center of the year
  12. Πρωτοεμφανιζόμενη Επιχείρηση της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση πελατών - Customer Experience start-up of the year
  13. Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο - Best Outsourcing Partnership
  14. Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα - Best online customer experience (e-shop)

Διαβάστε αναλυτικά τους όρους συμμετοχής και δηλώστε υποψηφιότητα μέχρι την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019 στο www.csawards.gr

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 392 επόμενη > τελευταία >>