ICT plus
Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

30/4/2007
Η κυκλοφορία εφημερίδων αυξάνει μόνο...λόγω DVD-Διεθνής Τάση Πλέον

Τα φύλλα των εφημερίδων μειώνονται στις περισσότερες χώρες, ο όγκος τους όμως μεγαλώνει! Η δωρεάν διανομή βιβλίων, περιοδικών, CD και DVD έχει γίνει απαραίτητη για την κυκλοφορία των εφημερίδων και ιδιαίτερα των κυριακάτικων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο τύπος στη Βρετανία, του οποίου οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση τους τελευταίους μήνες, αλλά η τάση αυτή θεωρείται πως οφείλεται αποκλειστικά στα δωρεάν DVD, σε προσφορές διακοπών και σε εκπτωτικά γεύματα σε εστιατόρια. Κι αυτό διότι τις μέρες που δεν υπήρχαν οι προσφορές η κυκλοφορία επέστρεφε στα συνηθισμένα επίπεδα. Οι εφημερίδες στηρίζονται πλέον σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης, ενώ εκείνες που έχουν τις πιο έξυπνες ιδέες και δαπανούν περισσότερα χρήματα σε τέτοιου είδους προσφορές είναι αυτές που βγαίνουν κερδισμένες. Η ποιότητα της δημοσιογραφίας και το περιεχόμενο αποτελούν δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής ενός εντύπου, ενώ οι αποκλειστικές ειδήσεις λίγες φορές προκαλούν το ενδιαφέρον του κοινού. Η τακτική αυτή, που σημειωτέων κοστίζει ακριβά, αυξάνει τα έσοδα προσωρινά αλλά όχι την αναγνωσιμότητα. Όπως επισήμανε χαρακτηριστικά ο Rupert Murdoch: «Οι πωλήσεις ανεβαίνουν για μία ημέρα και την επόμενη ξαναγυρίζουν στα ίδια. Οι πολίτες αγοράζουν μία εφημερίδα, παίρνουν το DVD και μετά την πετούν». Εύλογος είναι λοιπόν ο προβληματισμός για το αν τελικά αξίζει η επένδυση αυτή και αν μπορεί να ενισχύσει μακροπρόθεσμα τη σχέση του κοινού-εφημερίδων.

Πηγή: www.followthemedia.com, Δεκαπενθήμερο Ενημερωτικό Δελτίο Ι.Ο.Μ. "ΕνδιάΜΕΣΑ"

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 463 επόμενη > τελευταία >>