ICT plus
Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

27/9/2019
Η Forthnet "κράτησε" άμυνα. Πέτυχε στο α΄εξάμηνο '19 σταθερό EBITDA στα 17,8 εκατ. ευρώ έναντι 17,9 εκατ. ευρώ το ΄18 παρά την μείωση κατά 7,5% των συνολικών εσόδων στα 133,5 εκατ. ευρώ

Παρά τις απώλειες σε συνδρομητές η Forthnet πέτυχε και το α΄ εξάμηνο του 2019 να "βγει σε ξέφωτο" διατηρώντας σταθερό EBITDA και τα βασικά χρηματοοικονομικά μεγέθη της, παρά τον έντονο [και "αθέμιτο" όπως τoν χαρακτηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος] ανταγωνισμό, ο οποίος θα ενταθεί λόγω και της αναμενόμενης εισόδου της εταιρείας στην κινητή τηλεφωνία στις αρχές του 2020 και αναμένεται η τελική έκβαση της διαπραγμάτευσης της Altrer Ego Media με τις πιστώτριες Τράπεζες για την είσοδό της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Σύμφωνα με τις πρώτες παρατηρήσεις η εταιρεία παρουσιάζει:

 · Διατήρηση επίπεδου EBITDA και αύξηση του ως ποσοστού επί των πωλήσεων στο Α’ Εξάμηνο του 2019, ως αποτέλεσμα της πιστής εφαρμογής του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας

 · Η Forthnet αριθμεί 899 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 656 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 549 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 459 χιλιάδες συνδρομητές PayTV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

 · Το περιεχόμενο των αθλητικών καναλιών της Nova ενισχύεται σημαντικά με την επέκταση της συνεργασίας με την EuroLeague μέχρι το 2023.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος [φωτό] δήλωσε:
«Στο Α’ Εξάμηνο του 2019 διατηρήσαμε το επίπεδο του EBITDA στα περσινά επίπεδα και καταγράψαμε αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων,επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες.

Παράλληλα, προχωρούμε με εντατικούς ρυθμούς προς τον στόχο μας να προσφέρουμε στις αρχές του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO) παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επεκτείναμε μέχρι και το 2023 την συνεργασία μας με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeague».

Στο τέλος του Ιουνίου του 2019 οι συνολικές συνδρομές ήταν 899 χιλ., τα μοναδικά νοικοκυριά 656 χιλ. ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU έκλεισαν στις 537 χιλιάδες. Η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 459 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Q2 2019

Q2 2018

Δ

Συνολικές συνδρομές

899.293

951.875

-5,5%

Μοναδικά νοικοκυριά

655.829

672.209

-2,4%

Συνδρομητές Broadband[1]

548.485

555.500

-1,3%

Ενεργοί συνδρομητές LLU

536.935

542.216

-1,0%

Ποσοστό LLU

97,9%

97,6%

+0,3π.μ.

Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU

25,2%

25,7%

-0,5π.μ.

Σύνολο Συνδρομητών PayTV (Λιανική +Χονδρική)

459.092

463.114

-0,9%


Οικονομικά Αποτελέσματα
Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το Α’ εξάμηνο του 2019, ανήλθαν στα €133,5 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2018 κατά -7,5% κυρίως λόγω της μείωσης της συνδρομητικής μας βάσης στην λιανική.Τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σταθεράενώ η μείωση στα λοιπά έσοδα οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στην περσυνή περίοδο περιλαμβάνονταν και τα έσοδα θυγατρικής που πωλήθηκε στο δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Ανάλυση εσόδων (€ ‘000)

6M 2019

6M 2018

Δ

Λιανική

91.560

100.436

-8,8%

Λιανική -Telco

52.295

54.733

-4,5%

Λιανική –PayTV

39.265

45.703

-14,1%

Εταιρικοί πελάτες

29.599

29.517

+0,3%

Εταιρικοί πελάτες -Telco

16.948

17.371

-2,4%

Εταιρικοί πελάτες - Pay TV

12.651

12.146

+4,2%

Διαφήμιση

5.045

5.187

-2,7%

Λοιπά έσοδα

7.298

9.214

-20,8%

Συνολικά Έσοδα

133.502

144.354

-7,5%


Το EBITDA του H1 2019 ανήλθε στα €17,8 εκατ., έναντι €17,9 εκατ. του H1 2018.


Ανάλυση EBITDA(€ ‘000)

6M 2019

6M 2018

Δ

Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων)

133.502

144.354

-7,5%

EBITDA (προ της επίδρασης ΔΠΧΑ 16)

17.832

17.933

-0,6%

Περιθώριο EBITDA

13,4%

12,4%

+1,0 π.μ.


Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός στις 30 Ιουνίου 2019 ανέρχεται σε €256,3 εκ.[2]

Πρόσφατες Εξελίξεις
 · H Εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας της με την EuroLeague και έτσι η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports μέχρι και το 2023.

 · Για τη σεζόν 2019-2020 η Εταιρεία έχει υπογράψει διμερείς εμπορικές συμφωνίες με εννέα ΠΑΕ, μεταξύ των οποίων οι ΑΕΚ, ΑΡΗΣ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός. To φετινό ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου με το νέο σύστημα διεξαγωγής (playoff για την ανάδειξη πρωταθλητή και την έξοδο στην Ευρώπη και playout για την παραμονή στη μεγάλη κατηγορία) αναμένεται να τονώσει το ενδιαφέρον των φιλάθλων βελτιώνοντας έτσι σε σημαντικό βαθμό και την εμπορικότητά του.

 · Σε συνέχεια της απόφασης της Ολομέλειας της ΕΕΤΤ που έχει και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με τη Vodafone για την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO). Με την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO) η Εταιρεία θα προσφέρει συνολική κάλυψη των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού για ψυχαγωγία και επικοινωνία.

 · Η Εταιρεία προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης - πλαίσιο για το ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ. Η Forthnet είναι ένας από τους επιλεγμένους αναδόχους που έχουν υπογράψει τις «συμφωνίες πλαίσιο», σε 4 από τις 8 αυτές Νησίδες (Αττική, Ανατολική Μακεδονία & Θεσσαλονίκη, Θράκη, Βόρειο Αιγαίο & Δωδεκάνησα, και Δυτική Μακεδονία και Ανατολική Κρήτη). Η Εταιρεία αναμένει τον καταμερισμό των εκτελεστικών συμβάσεων προκειμένου να ξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών.

 · Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2019 εταιρεία του ομίλου Alter Ego Mass Media S.A., υπέβαλε πρόταση προς τις Τράπεζες Εθνική, Alpha, Πειραιώς και Αττικής αναφορικά με τα ανοίγματά τους, (exposures)συμπεριλαμβανομένων μετοχών και μετατρέψιμων ομολογιών, έναντι της Εταιρείας και της θυγατρικής της Forthnet Media A.E. Η Πρόταση τελεί υπό όρους και η διαδικασία αξιολόγησής της εναπόκειται στις Τράπεζες, χωρίς συμμετοχή της Εταιρείας στη διαδικασία αυτή.

[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές
[2]Εξαιρουμένου του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1134 επόμενη > τελευταία >>