ICT plus
Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

31/7/2019
Ρεκόρ εσόδων για την LG για το δεύτερο τρίμηνο του 2019, στα 13,4 δισ. δολάρια

Ρεκόρ εσόδων δεύτερου τριμήνου και πρώτου εξαμήνου με ενοποιημένες πωλήσεις 15,63 τρισ. KRW (13,40 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 652,3 δισ. KRW (559,4 εκατ. USD) για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2019 σημείωσε η LG Electronics Inc. (LG). Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι πωλήσεις ήταν 4,1% υψηλότερες, ενώ τα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 15,4%. Τα κέρδη ρεκόρ στο business unit των οικιακών συσκευών και η μεγάλη αποδοτικότητα των επαγγελματικών λύσεων (business solutions) αντισταθμίζουν τα χαμηλότερα λειτουργικά έσοδα στα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας και τις απώλειες από το business unit των εξαρτημάτων οχημάτων και της κινητής τηλεφωνίας.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 6,10 τρισ. KRW (5,23 δισ. USD) το δεύτερο τρίμηνο, τις υψηλότερες του business unit στην ιστορία της LG. Οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα αυξημένες στην Κορέα και σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, συμβάλλοντας στην αύξηση 16,1% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Τα λειτουργικά έσοδα ύψους 717,5 δισ. KRW (615,3 εκατ. USD) ήταν τα υψηλότερα για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου. Το business unit κατέγραψε ισχυρή κερδοφορία και σταθερή ανάπτυξη, αύξηση των πωλήσεων προϊόντων υψηλής ζήτησης, όπως τα κλιματιστικά, και συνεχείς ενέργειες μείωσης του κόστους.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 3,67 τρισ. KRW (3,15 δισ. USD), μια μείωση ύψους 4,5% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους λόγω της μειωμένης ζήτησης σε περιοχές όπως η Ευρώπη και η Λατινική Αμερική, στις οποίες μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2018 έφεραν υψηλές πωλήσεις. Τα λειτουργικά έσοδα 205,6 δισ. KRW (176,3 εκατ. USD) μειώθηκαν από το προηγούμενο τρίμηνο λόγω υψηλότερων επενδύσεων λαμβάνοντας υπόψη τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό στις βασικές αγορές και την υποτίμηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας. Το επόμενο τρίμηνο το business unit αναμένει αύξηση της ζήτησης σε premium προϊόντα, όπως τηλεοράσεις OLED, NanoCell και Ultra HD μεγάλων ιντσών.

Η LG Mobile Communications Company σημείωσε πωλήσεις δεύτερου τριμήνου ύψους 1,61 τρισ. KRW (1,38 δισ. USD), 21,3% χαμηλότερες από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω της στασιμότητας στη ζήτηση στην αγορά των smartphone και της συνεχούς επιθετικής τιμολόγησης των κινεζικών brands. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, αλλά το business unit σημείωσε λειτουργική ζημία ύψους 313 δισ. KRW (268,4 εκατ. USD) ως αποτέλεσμα υψηλότερων επενδύσεων μάρκετινγκ για να υποστηρίξει τα νέα μοντέλα και πρόσθετες δαπάνες για τη μετεγκατάσταση της παραγωγής smartphone στο Βιετνάμ. Η εισαγωγή ανταγωνιστικών smartphones mass κατηγορίας και η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα 5G αναμένεται να συμβάλουν στη βελτίωση των επιδόσεων κατά το τρίτο τρίμηνο.

Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε τριμηνιαία έσοδα ύψους 1,42 τρισ. KRW (1,22 δισ. USD), αύξηση 63% από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι υψηλές πωλήσεις προϊόντων infotainment και η αύξηση της ζήτησης για εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων οδήγησαν σε υψηλότερες πωλήσεις. Η λειτουργική ζημία ύψους 55,80 δισ. KRW (47,8 εκατ. USD) οφειλόταν κυρίως σε αρχικές δαπάνες παραγωγής που συνδέονται με νέα έργα και σε καθυστερήσεις στη δημιουργία νέων εφαρμογών, όπως οι center information displays (CID). Στα επόμενα τρίμηνα, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη σταθεροποίηση της προσφοράς εξαρτημάτων σε μεγάλους πελάτες και στις μειώσεις του κόστους που σχετίζονται με νέα έργα.

Η LG Business-to-Business Company πραγματοποίησε πωλήσεις δεύτερου τριμήνου ύψους 675,5 δισ. KRW (579,29 εκατ. USD), 14,8% υψηλότερες από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και 8% υψηλότερες από το προηγούμενο τρίμηνο, λόγω της αυξημένης ζήτησης για επαγγελματικές οθόνες LED και OLED και ηλιακά πάνελ στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα λειτουργικά έσοδα ύψους 58,1 δισ. KRW (49,82 εκατ. USD) ήταν 49% υψηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος και 4,7% υψηλότερα σε τριμηνιαία βάση, κυρίως χάρη στη βελτιωμένη αποδοτικότητα του κόστους και της παραγωγικότητας. Στο μέλλον, η αύξηση τόσο στις οθόνες πληροφοριών όσο και στις ηλιακές μονάδες αναμένεται να παραμείνει υψηλή.

2019 Q2: Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας
Οι μη ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics για την τριμηνιαία περίοδο έως και την 30η Ιουνίου 2019, έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS). Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατρέπονται σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση τιμή για κάθε τρίμηνο: 1.166,09 KRW ανά USD.

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων μέσω Conference Call
Για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της, η LG Electronics διοργάνωσε conference call στην αγγλική γλώσσα στις 31 Ιουλίου 2019, στις 09:00 ώρα Κορέας (12:00 GMT/UTC). Το αντίστοιχο αρχείο παρουσίασης είναι διαθέσιμο για download στην ιστοσελίδα της LG Electronics (www.lg.com/global/ir/reports/earning-release.jsp) περίπου στις 16:00 στις 30 Ιουλίου 2019. Επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://pin.teletogether.com/eng και κάντε εγγραφή με τον παρεχόμενο κωδικό πρόσβασης. Για εκείνους που δεν είναι εφικτό να συμμετάσχουν, η σχετική ηχογράφηση της συνέντευξης τύπου θα είναι διαθέσιμη για μια περίοδο 30 ημερών μετά την ολοκλήρωση του conference call. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο αρχείο, καλώντας στο  +82 31 931 3100 και εισάγοντας τον κωδικό 142950# όταν σας ζητηθεί.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1050 επόμενη > τελευταία >>