ICT plus
Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

12/7/2019
Γενική άσκηση ετοιμότητας για τον αριθμό «έκτακτης ανάγκης» 112 στο Αρχηγείο της Πυροσβεστικής με την παρουσία του υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Το απόγευμα ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται το υπουργείο



Με άμεση παρέμβαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη πραγματοποιείται σήμερα Παρασκευή άσκηση ετοιμότητας με παράλληλη πιλοτική δοκιμή του αριθμού «έκτακτης ανάγκης» 112, ο οποίος σήμερα δεν είναι λειτουργικά επαρκής για να αντιμετωπίσει κλήσεις πολιτών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως η θεομηνία στην Χαλκιδική που κόστισε την απώλεια επτά πολιτών και βαριές καταστροφές σε περιουσίες. Το απόγευμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί εθυμοτυπικά του υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ηδη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, σε ενημέρωση για τη φονική κακοκαιρία στη Χαλκιδική αναφέρθηκε σε άμεση επιχορήγηση για την αποκατάσταση των υλικών ζημιών στους τρεις δήμους της Χαλκιδικής και τόνισε ότι η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης θα πραγματοποιηθεί σταδιακά μέχρι το Σάββατο. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως
ενώ στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες λειτουργεί ο αριθμός έκτακτης ανάγκης 112, στην Ελλάδα δεν ισχύει αυτό και άμεση προτεραιότητα είναι η λειτουργία του αριθμού, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Το πρόγραμμα είναι συγχρηματοδοτούμενο,
κάτι που σημαίνει πως μπορεί να τεθεί σε πλήρη λειτουργία με την παραλαβή του, η οποία προσδιορίζεται χρονικά στις 10 Σεπτέμβρη. Αυτό το πρόβλημα φαίνεται πως μπορεί να παρακαμφτεί, καθώς αυτή τη στιγμή τα δύο κέντρα που λειτουργούν πιλοτικά στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στο Χαλάνδρι και το δεύτερο στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να γίνουν ρυθμίσεις για την διόρθωση ενδεχόμενων ατελειών και προβλημάτων που παρουσιάζονται, μπορούν να τεθούν άμεσα σε λειτουργία, με 50 και 50 άτομα προσωπικό, αντίστοιχα.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι οι βουλευτικές εκλογές στις 7 Ιουλίου και αυτό όμως το κόλλημα, μπορεί να υπερκεραστεί, καθώς το οποιοδήποτε κυβερνητικό σχήμα προκύψει, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα επιθυμεί την λειτουργία του 112, ένα ακόμη κρίσιμο καλοκαίρι, με έναν κρατικό μηχανισμό «λαβωμένο» με σημαντικές ελλείψεις, σε εναέρια και επίγεια μέσα, προσωπικό και υλικοτεχνικό εξοπλισμό. Σημειώνεται ότι το κόστος του προγράμματος, ανέρχεται σε 7,5 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2 έχουν εκταμιευτεί και τα υπόλοιπα θα δοθούν με την παραλαβή του.
Ανάδοχος εταιρείας είναι ο ΟΤΕ και υλοποιείται από την Κοινωνίας της Πληροφορίας, την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.


Τι υπηρεσίες προσφέρει ο αριθμές 112
O Ευρωπαϊκός αριθμός κλήσης έκτακτης ανάγκης 112 ξεκίνησε να λειτουργεί από το 1991 και χρησιμοποιείται για άμεση επικοινωνία επί 24ώρου βάσεως με τις τοπικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική).
Από το 1998 η Ευρωπαϊκή Ένωση υποχρεώνει τα κράτη-μέλη της να παρέχουν κλήση του «112» από σταθερό ή κινητό τηλέφωνοκαι από τηλεφωνικό θάλαμο χωρίς τηλεφωνική χρέωση. Οι Ευρωπαίοι πολίτες από οποιοδήποτε χώρα της ευρύτερης Ευρώπης καλούν τον πανευρωπαϊκό αριθμό «112» προκειμένου να εξυπηρετηθούν από τις αρμόδιες τοπικές αρχές για να ζητήσουν βοήθεια.


Για τα GSM δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ο αριθμός «112» είναι κοινός σε όλες τις χώρες της υφηλίου. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο Υπουργών ανακήρυξαν την 11η Φεβρουαρίου ως «Ευρωπαϊκή Ημέρα του 112», καθώς ο αριθμός 112 σχηματίζεται από τη συγκεκριμένη ημερομηνία (11/2).


ΕΔΩ διαβάστε άρθρο του Ανδρέα Δρυμιώτη στην "Καθημερινή",
και 
ΕΔΩ τους λόγους της καθυστέρησης της υλοποίησης του "112"



 

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1496 επόμενη > τελευταία >>