ICT plus
Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

6/6/2019
Εγκρίθηκαν 2.000 διαδραστικά συστήματα σε Δημοτικά Σχολεία της Αττικής, προϋπολογισμού 3 εκατ. ευρώ

Εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής η Προγραμματική Σύμβαση με το Υπουργείο Παιδείας για την προμήθεια 2.000 διαδραστικών συστημάτων σε Δημοτικά Σχολεία της Αττικής, προϋπολογισμού 3 εκατομμυρίων ευρώ, με χρηματοδότηση εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους της Περιφέρειας.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής τα τελευταία 4.5 χρόνια για την προάσπιση των δημόσιων αγαθών της εκπαίδευσης και της υγείας.

Στην εισήγησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Πολιτικής Παναγιώτης Αθανασιάδης σημείωσε πως πρόκειται για μία παρέμβαση που θα μετατρέψει τα διαδραστικά συστήματα εκπαίδευσης από εργαλείο για κάποιους σε εργαλείο για όλους τους δασκάλους και όλους τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της Αττικής και πρόσθεσε: «Κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά σημαντικό αν υπολογίσουμε ότι η πρόσβαση στα μέσα Τεχνολογιών Πληροφορικής κι επικοινωνιών και στο διαδίκτυο συνιστούν ήδη έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες αποκλεισμού από την πολιτική, οικονομική και κοινωνική ζωή και με την πρόοδο της τεχνολογίας η βαρύτητά του θα βαίνει διαρκώς αυξανόμενη. Εμείς, λοιπόν, επιλέγουμε να δράσουμε στην κατεύθυνση άρσης αυτού του αποκλεισμού και μάλιστα στο πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας μας, τα παιδιά, που αποτελούν και το μέλλον της».

Με την παρέμβαση αυτή επιτυγχάνεται:

  • ο υπερτριπλασιασμός των Δημοτικών Σχολείων της Αττικής που θα είναι πλήρως εξοπλισμένα όλα τα τμήματά τους με διαδραστικά συστήματα εκπαίδευσης,
  • ο υπερδιπλασιασμός των σχολικών τμημάτων που θα διαθέτουν διαδραστικό σύστημα εκπαίδευσης,
  • δεν θα υπάρχει ούτε ένα Δημοτικό Σχολείο, οπουδήποτε κι αν βρίσκεται στην Αττική που να στερείται της δυνατότητας χρήσης διαδραστικού συστήματος εκπαίδευσης.

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 98 επόμενη > τελευταία >>