ICT plus
Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

30/4/2007
Από την τηλεόραση...στα Οπτικοακουστικά Μέσα «Χωρίς Σύνορα»

Ως το τέλος Μαΐου αναμένεται να επιτευχθεί πολιτική συμφωνία για την Οδηγία «Οπτικοαουστικά Μέσα Χωρίς Σύνορα», με το νέο κείμενο να υποβάλλεται σε 2η ανάγνωση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο. Πρακτικά, όμως, θα χρειαστεί να φθάσει το τέλος του 2008 για να ανοίξει η Εσωτερική Αγορά για τα οπτικοαουστικά. Η νέα Οδηγία θέτει το νομικό πλαίσιο για την ανάπτυξη του ευρωπαϊκού οπτικοαουστικού τομέα, όπως συνέβη το 1989 με την υιοθέτηση της Οδηγίας για την «Τηλεόραση χωρίς σύνορα», με στόχο να ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές εξελίξεις με νέους ισότιμους όρους ανταγωνισμού. Επεκτείνονται σε όλες τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων οι βασικές αρχές του ευρωπαϊκού μοντέλου, δηλαδή προστασία ανηλίκων, πλουραλισμός στα ΜΜΕ, πολιτιστική ποικιλομορφία, καταπολέμηση του φυλετικού και θρησκευτικού μίσους, καθώς και η αρχή της χώρας προέλευσης. Αντιμετωπίζονται νέα ζητήματα, ιδίως σχετικά με τη διαφήμιση, με εισαγωγή ρυθμίσεων για την «τοποθέτηση προϊόντος» (product placement), ενθαρρύνεται η αυτορύθμιση του κλάδου, καθώς και η συρρύθμιση, ενώ ανοιχτό μένει αν θα υπάρξει αναφορά στην ανεξαρτησία των ρυθμιστικών αρχών.

Πηγή: Δεκαπενθήμερο Ενημερωτικό Δελτίο Ι.Ο.Μ. "ΕνδιάΜΕΣΑ"

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 463 επόμενη > τελευταία >>