ICT plus
Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

15/5/2019
Τρία διεθνή βραβεία και παγκόσμια αναγνώριση στα Global Carrier Community Awards 2019 για την Yuboto

Τι κοινό έχουν το πιο πρωτότυπο Marketing Strategy, το κορυφαίο Customer Experience και η καλύτερη SMS Πλατφόρμα; Είναι Όλα Yuboto!

Κάθε χρόνο, η Yubotoπαραμένει συνεπής στην κορυφαία συνάντηση των Telecoms καιτου Mobile Industry, στο συνέδριο Global Carrier Community Meeting στο Βερολίνο. H Carrier Community, η σημαντικότερη κοινότητα του κλάδου, στο πλαίσιο του κεντρικού συνεδρίου διοργάνωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά τα Global Awards, ώστε να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει τις εταιρείες που ξεχώρισαν.

Στην «αναμέτρηση» των κορυφαίων, η Yuboto αναδείχθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ως η εταιρεία με την δημιουργικότερη και πιο πρωτοποριακή στρατηγική marketing, αρίστευσε για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Εξυπηρέτηση Πελατών κατακτώντας το βραβείο “Customer Experience Excellence” και… κατέκτησε την κορυφή του Mobile Marketing με την Omni– Messaging Πλατφόρμα της, η οποία είναι και επίσημα “Best Global SMS Platform - Retail Solution”.

O Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto, κύριος Ανδρέας Κωνσταντινίδης, με αφορμή την εξαιρετική επίδοση της εταιρείας δήλωσε: «H τριπλή βράβευση σε έναν τόσο σπουδαίο θεσμό που συγκεντρώνει εταιρείες όπως: Deutsche Telekom, PCCW Global, Turk Telekom International, HORISEN, Orange κ.ά. αποδεικνύει με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι έχουμε καταφέρει να παραμείνουμε συνεπείς στο όραμά μας να αναπτύσσουμε πραγματικά χρήσιμες υπηρεσίες και καινοτόμα τεχνολογικά προϊόντα που κάνουν ευκολότερη την επικοινωνία των επιχειρήσεων και καλύτερη τη ζωή του καταναλωτικού κοινού. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την αναγνώριση των εμπνευσμένων και μοναδικών ενεργειών marketing που πραγματοποιούμε, για την επιβράβευση της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας του οργανισμού, και φυσικά για την ανάδειξη της Omni – Πλατφόρμας σε κορυφαία τεχνολογική λύση.»

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1023 επόμενη > τελευταία >>