ICT plus
Τρίτη, 21 Μαίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

14/5/2019
Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές σύμφωνα με έρευνα της Pigogo

Οι προσφορές και τα κουπόνια αποτελούν βασικό κίνητρο των καταναλωτών -ιδιαίτερα των millennials- στις online αγορές τους, βάσει έρευνας που διενήργησε το Pigogo1, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot2, του δημοφιλούς αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Τα κουπόνια και οι προσφορές ως κίνητρο e-αγορών
Ειδικότερα οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων από online αγορές Pigogo, ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας.

Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.

Διεθνής η τάση e-αγορών βάσει προσφορών
Η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής· κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο «έξυπνος» πλέον καταναλωτής την e-αγορά του. Σύμφωνα και με την έρευνα του RetailMeNot, φάνηκε ότι το 94% των e-καταναλωτών αναζητά προσφορές online, ενώ το 69% των millennials δηλώνει ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά αν δεν έχει νωρίτερα αναζητήσει σχετική προσφορά.

Μάλιστα στην ίδια έρευνα, 4 στους 5 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα έκαναν μία αγορά από ένα νέο brand ή κατάστημα εάν έβρισκαν εκεί μία ικανοποιητική προσφορά, ενώ σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) απάντησαν ότι θα επαναλάμβαναν την αγορά τους από ένα κατάστημα που θα έδινε σταθερά καλές προσφορές. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η προσφορά, το κουπόνι ή αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες δεν φαίνεται να μειώνουν την αξία ενός brand, καθώς μόνο το 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι προσφορές επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα που έχουν για ένα brand ή κατάστημα.

H Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του Pigogo, δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα των δύο ερευνών: «Οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πλέον πιο έξυπνοι, θέλουν να ξέρουν ότι ξόδεψαν τα χρήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν παίζει τόσο ρόλο αν τελικά επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν κάποιο κουπόνι ή κάποια προσφορά ή μία υπηρεσία επιστροφής χρημάτων (ή και όλα αυτά συνδυαστικά), ο σύγχρονος online καταναλωτής θέλει να ξέρει ότι τα χρήματά του τα διέθεσε σωστά κάνοντας την πιο συμφέρουσα για αυτόν επιλογή. Στο Pigogo ο καταναλωτής θα βρει προσφορές και κουπόνια από τα πιο γνωστά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ φυσικά στην καρδιά της λειτουργίας του είναι η επιστροφή χρημάτων μέσα από μία εξαιρετικά εύχρηστη πλατφόρμα. Δεν είναι τυχαίο ότι σε τρία μόλις χρόνια οι χρήστες του Pigogo ανέρχονται σε σχεδόν 65.000 χρήστες ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε, πλέον ξεπερνούν τα 450. Και συνεχίζουμε καθώς στόχος μας είναι το Pigogo είναι να γίνει το βασικό σημείο το οποίο θα συμβουλεύονται οι e-καταναλωτές στο μέλλον».

1Έρευνα ανάμεσα στους χρήστες του Pigogo, 1-8 Απριλίου 2019, σε δείγμα 702 χρηστών, σχετικά με τις online καταναλωτικές τους συνήθειες
2Έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του RetailMeNot.com από την Kelton Global Research, 16-23 Μαρτίου 2018, σε δείγμα 1018 Αμερικανών, σχετικά με τις online καταναλωτικές τους συνήθειες

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 338 επόμενη > τελευταία >>