ICT plus
Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

16/4/2019
Μέχρι το 2022 έρχεται η έξυπνη ταχύτητα και προηγμένο σύστημα πέδησης στα οχήματα

Η έξυπνη ταχύτητα και το προηγμένο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, θα πρέπει να εγκατασταθούν σε νέα οχήματα από τον Μάιο του 2022, σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το οποίο ενέκρινε νέους κανόνες που απαιτούν τεχνολογίες στα οχήματα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

"Αυτός ο νόμος ανοίγει το δρόμο για να σωθούν χιλιάδες ζωές τα επόμενα χρόνια. Επικεντρωθήκαμε πάντα στην ασφάλεια των χρηστών των οδών, ιδιαίτερα των ευάλωτων. Ο πρόσθετος υποχρεωτικός εξοπλισμός για αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία θα βοηθήσει στη σωτηρία των ανθρώπων », δήλωσε ο Róża Thun (ΕΛΚ, PL) , ο οποίος κατευθύνει αυτή τη νομοθεσία μέσω του Κοινοβουλίου. Η προσωρινή συμφωνία με τους υπουργούς της ΕΕ επετεύχθη στις 26 Μαρτίου.

Οχήματα καλύτερα εξοπλισμένα για την πρόληψη ατυχημάτων

Τα προηγμένα συστήματα που θα πρέπει να εγκατασταθούν σε όλα τα νέα οχήματα είναι: έξυπνη βοήθεια ταχύτητας, αλκοολούχα ποτά, οδηγική υπνηλία και προειδοποίηση προσοχής. προηγμένη προειδοποίηση απόσπασης του οδηγού, σήμα διακοπής έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση αντιστροφής και καταγραφέα στοιχείων συμβάντων ("μαύρο κουτί").

Το σύστημα έξυπνης ταχύτητας (ISA) θα μπορούσε να μειώσει τα θύματα των οδών στην ΕΕ κατά 20%, σύμφωνα με εκτιμήσεις. "Το ISA θα παράσχει σε έναν οδηγό ανατροφοδότηση, βασισμένη σε χάρτες και παρατηρήσεις οδικού σήματος, πάντα όταν ξεπεραστεί το όριο ταχύτητας. Δεν εισάγουμε έναν περιοριστή ταχύτητας, αλλά ένα έξυπνο σύστημα που θα κάνει τους οδηγούς να συνειδητοποιήσουν πλήρως όταν επιταχύνουν. Αυτό όχι μόνο θα μας κάνει ασφαλέστερους, αλλά θα βοηθήσουμε τους οδηγούς να αποφύγουν την επιτάχυνση των εισιτηρίων », δήλωσε η κ. Thun.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα είναι επίσης υποχρεωτικό να υπάρχει ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (ήδη υποχρεωτικό για φορτηγά και λεωφορεία), καθώς και ένα σύστημα έκτακτης διατήρησης λωρίδων.

Οι περισσότερες από αυτές τις τεχνολογίες και συστήματα πρόκειται να καταστούν υποχρεωτικές από το Μάιο του 2022 για νέα μοντέλα και από τον Μάιο του 2024 για τα υπάρχοντα μοντέλα.

Φορτηγά και λεωφορεία ασφαλέστερα για τους ποδηλάτες και τους πεζούς

Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πρέπει να σχεδιάζονται και να κατασκευάζονται έτσι ώστε οι ευάλωτοι χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι ποδηλάτες και οι πεζοί, να γίνονται πιο ορατοί στον οδηγό (αποκαλούμενο "άμεσο όραμα"). Αυτά τα οχήματα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με προηγμένα χαρακτηριστικά για να μειώσουν "στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τα τυφλά σημεία μπροστά και στην πλευρά του οδηγού", λέει το κείμενο.

Η τεχνολογία άμεσης όρασης θα πρέπει να εφαρμοστεί στα νέα μοντέλα από τον Νοέμβριο του 2025 και για τα υπάρχοντα μοντέλα από τον Νοέμβριο του 2028.

Βελτιωμένες δοκιμές συγκρούσεων

Οι νέοι κανόνες βελτιώνουν επίσης τις απαιτήσεις παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών σύγκρουσης (μπροστά και πλευρές για τον περιορισμό της σοβαρότητας των τραυματισμών για πεζούς και ποδηλάτες. Η έγκριση τύπου των ελαστικών θα βελτιωθεί επίσης για να δοκιμαστούν τα φθαρμένα ελαστικά.

Ο κανονισμός αυτός, που εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο με 578 ψήφους υπέρ, 30 και 25 αποχές, θα υποβληθεί προς έγκριση στο Συμβούλιο Υπουργών της ΕΕ.

Το 2018, περίπου 25.100 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της ΕΕ και 135 χιλιάδες τραυματίστηκαν σοβαρά, σύμφωνα με  στοιχεία που δημοσίευσε η Επιτροπή.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1635 επόμενη > τελευταία >>