ICT plus
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

8/4/2019
Οι αναπλάσεις και οι νέες υποδομές που αλλάζουν ριζικά τον Πειραιά

Δύο μεγάλα έργα πνοής υλοποιούνται και αλλάζουν τη φυσιογνωμία της πόλης του Πειραιά. Κατά  μήκος της παράκτιας ζώνης στην Πειραϊκή, αλλά και στο Μικρολίμανο, ο δήμος του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας επιχειρεί δύο αναπλάσεις που αποτελούν χρόνιο αίτημα των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

Οι δύο παράλληλες αναπλάσεις που συνδέονται με ενίσχυση πρασίνου, ενεργειακή αναβάθμιση και σχεδιασμό νέου αστικού εξοπλισμού, στις οποίες δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της προσβασιμότητας, καθώς και στη διαμόρφωση σημείων ενδιαφέροντος και διασύνδεση αυτών.

Η περιοχή της νοτιοδυτικής παραλίας της βραχώδους Πειραϊκής Χερσονήσου είναι ένα τοπίο με ιδιαίτερο χαρακτήρα και φυσική ομορφιά.  Η ανάπλαση της συγκεκριμένης περιοχής, που έχει μήκος περίπου 3.500μ. και έκταση περίπου 35.000 τ.μ., έχει ως βασικό στόχο την ενίσχυση και την υποστήριξη των δυνατοτήτων της περιοχής, ώστε ο επιβλητικός περίπατος από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων έως τη Φρεαττύδα να γίνει πιο ευχάριστος και εύκολος. Ο σχεδιασμός των αστικών παρεμβάσεων στην περιοχή υπηρετεί ένα πλαίσιο στόχων για την ανάδειξη και την αστική αναζωογόνηση.

Σκοπός του έργου αυτού είναι η ανάδειξη του Κονώνειου Τείχους και η αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου, ώστε να καταστεί υπερτοπικός πόλος έλξης και αναψυχής.  Παράλληλα, προτείνεται από τους εμπνευστές του μεγάλου αυτού έργου υποδομής ο περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στην ελάχιστη απαραίτητη διάσταση, χωρίς όμως να μειώνεται ο αριθμός των χώρων στάθμευσης κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, ενώ παράλληλα κρίνεται απαραίτητη η οργάνωση των θέσεων στάθμευσης και η διεύρυνση του πεζοδρόμου στην πλευρά της ακτογραμμής σε βάρος του σημερινού οδοστρώματος.

Σε τελική ευθεία μπαίνει, όμως, και η ανάπλαση του Μικρολίμανου, που αποτελεί την κατάληξη του λόφου της Καστέλλας. Το Μικρολίμανο είναι ουσιαστικά μια «προκυμαία» ανάμεσα στο Πασαλιμάνι και το Ν. Φάληρο, βορειοανατολικά της Πειραϊκής Χερσονήσου, με θέα την είσοδο του Σαρωνικού Κόλπου, η οποία κατά την αρχαιότητα χαρακτηριζόταν ως πολεμικός λιμένας της αρχαίας Αθήνας.

Το έργο αυτό έχει συνολικό προϋπολογισμό 5.700.000 ευρώ και υλοποιείται με πόρους της Περιφέρειας, ενώ η μελέτη ανάπλασης περιλαμβάνει την Ακτή Κουμουνδούρου, τις οδούς Ν. Βότση και Επιδαύρου και τον ελεύθερο χώρο στα «Προσφυγικά», συνολικής έκτασης 15.600 τ.μ. Η συγκεκριμένη μελέτη συμμορφώνεται και υλοποιεί την απόφαση του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία καθαιρούνται οι αυθαίρετες κατασκευές και διαμορφώσεις επί του παραλιακού μετώπου, προκειμένου αυτό να λειτουργήσει ως ένας δημόσιος -κοινόχρηστος χώρος περιπάτου και αναψυχής.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η μονοδρόμηση της κύριας οδού, η οποία γίνεται ήπιας κυκλοφορίας, η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, η κατασκευή καθισμάτων, η σκίαση και η δενδροφύτευση κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, ποδηλατόδρομος και δύο χώροι στάθμευσης. Στο άνω τμήμα διαμορφώνεται χώρος για οργανωμένη ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων από τα καταστήματα.

Δείτε το ρεπορτάζ και το φωτογραφικό υλικό ΕΔΩ  όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 

 

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 129 επόμενη > τελευταία >>