ICT plus
Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

2/4/2019
Το πολυκατάστημα ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της νέας πρωτοποριακής πλατφόρμας ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough,


Το πολυκατάστημα ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της νέας πρωτοποριακής πλατφόρμας ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough, που φιλοξενείται στο IKEA.gr και προσκαλεί τους φίλους του να περιηγηθούν εικονικά στο κατάστημα ΙΚΕΑ, από όπου και αν βρίσκονται. Με το καινοτόμο εφαρμογή για την Ευρωπαϊκή Αγορά, ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough, ο online χρήστης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί εικονικά ένα φυσικό κατάστημα ΙΚΕΑ και να προχωρήσει σε αγορές εύκολα και γρήγορα. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, εμφανίζονται προϊόντα με σήμανση (tags), τα οποία, εάν τα επιλέξει, μπορεί είτε να μεταφερθεί στη σχετική προϊόντική σελίδα του IKEA e-shop για αγορά, είτε να τα «μοιραστεί» στα Social Media.

Για μεγαλύτερη διευκόλυνση, υπάρχουν σχετικές ενδείξεις πλοήγησης στον φυσικό διάδρομο αλλά και λειτουργίες, όπως το «panorama» (πανοραμικές εικόνες στα πλαϊνά σημεία του Walkthrough) που προβάλουν ολοκληρωμένα δωμάτια και χώρους του καταστήματος με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ή το «timeline», όπου παρουσιάζονται όλα τα σημεία ενδιαφέροντος της περιήγησης, όπως προϊόντα, προωθητικές ενέργειες κ.α. σε μια οθόνη. Επιπλέον, η δυνατότητα αυτόματης αναπαραγωγής και «επίσκεψης» σε συγκεκριμένους χώρους, π.χ. καθιστικό, λευκά είδη κ.α. κάνουν την περιήγηση ακόμα πιο γρήγορη και με περισσότερες επιλογές.

Η πλατφόρμα βασίζεται στη μοναδική, προηγμένη τεχνολογία VitrinaBox, η οποία χρησιμοποιώντας ενα συνδυασμό video και εικόνας δίνει τη δυνατότητα στον online επισκέπτη, ανεξάτητα από συσκευή ή browser και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης κάποιας εφαρμογής ή χρήσης ειδικού εξοπλισμού, να περιηγηθεί σε συνεχή ροή, εύκολα και  γρήγορα στο φυσικό χώρο του καταστήματος, καθιστώντας την πλατφόρμα εύχρηστη και φιλική προς τους χρήστες.

«Στην ΙΚΕΑ πρωταρχικό μας μέλημα είναι το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών μας. Θέλουμε να νιώθουν ότι κατανοούμε τις ανάγκες τους και διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους. Με το ΙΚΕΑ Virtual Walkthrough δημιουργούμε μια ακόμα ευκαιρία ώστε να αντλήσουν έμπνευση μέσα από τους έτοιμους χώρους που υπάρχουν στα καταστήματά μας και να ανακαλύψουν λειτουργικές για το σπίτι τους, σαν να βρίσκονται εκεί», δήλωσε ο Πάνος Κατηφόρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Housemarket A.E.

«Για τις ανάγκες της ΙΚΕΑ, χρησιμοποιήσαμε τη μοναδική και καινοτόμο τεχνολογία VitrinaBox ώστε να δημιουργήσουμε ένα instant Virtual Walkthrough καταστήματος ΙΚΕΑ, που σκοπό έχει να εξοικειώσει τον καταναλωτή με τον επιλεγμένο χώρο του καταστήματος και να του δώσει την ευκαιρία να ζήσει ένα digital window shopping experience εύκολα, γρήγορα και απλά από όπου και αν βρίσκεται», δήλωσε ο Θοδωρής Μουλός, VP of Marketing της VitrinaBox.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1632 επόμενη > τελευταία >>