ICT plus
Τρίτη, 21 Μαίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

14/3/2019
Ξεκίνησε η υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Ερευνητικού έργου HEADSTART

Το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο HEADSTART, το οποίο υλοποιείται από 17 εταίρους προερχόμενους από 9 ευρωπαϊκές χώρες, κήρυξε την επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων του με τη διοργάνωση της πρώτης συνάντησης της κοινοπραξίας, στις Βρυξέλλες, στις 23 και 24 Ιανουαρίου 2019.

Η εναρκτήρια συνάντηση της κοινοπραξίας διοργανώθηκε με στόχο την επίσημη έναρξη των εργασιών αλλά και τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και συντονισμό των δραστηριοτήτων του HEADSTART. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν όλα τα πακέτα εργασίας, οι ρόλοι των εταίρων, οι στόχοι και τα σχέδια για την επίτευξή τους, ενώ σχεδιάστηκαν λεπτομερώς οι ενέργειες για τους πρώτους έξι μήνες του έργου.

Σημαντική ήταν η παρουσία του Tom Alkim, Υπεύθυνου Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά και του Γεωργίου Σάρρου, Υπεύθυνου εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παρακολούθηση των εργασιών του έργου, οι οποίοι παρουσίασαν την πολιτική αλλά και τις προσδοκίες από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Το HEADSTART (πλήρης τίτλος: Harmonised European Solutions for Testing Automated Road Transport), το οποίο ξεκίνησε την 01/01/2019 και  θα διαρκέσει 36 μήνες, έχει σκοπό να καθορίσει τις διαδικασίες δοκιμών και επικύρωσης σε συγκεκριμένες λειτουργίες των συνδεδεμένων και αυτοματοποιημένων οχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, το HEADSTART στοχεύει:

  • να δημιουργήσει ένα δυναμικό κατάλογο υφιστάμενων μεθοδολογιών, διαδικασιών και εργαλείων για τη δοκιμή και επικύρωση της ορθής λειτουργίας τέτοιων συστημάτων,
  • να εναρμονίσει τις υφιστάμενες μεθόδους,
  • να ορίσει και να διαμορφώσει τις μεθοδολογίες δοκιμών και επικύρωσης για λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης με βάση τις υπάρχουσες πρωτοβουλίες,
  • να παρουσιάσει τις μεθοδολογίες, διαδικασίες και τα εργαλεία που θα διαμορφώσει μέσα από τη μελέτη και δοκιμή τεσσάρων περιπτώσεων χρήσης και τέλος,
  • να εξασφαλίσει τη συναίνεση μέσα από τη δημιουργία και τη διαχείριση ενός δικτύου εμπειρογνωμόνων για τις παραπάνω δοκιμές.

Από την Ελλάδα στην κοινοπραξία του HEADSTART συμμετέχει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ). Το ΕΠΙΣΕΥ και συγκεκριμένα η ομάδα I-SENSE (http://i-sense.iccs.gr), είναι επικεφαλής στον τομέα Διάχυσης και Επικοινωνίας του έργου, ενώ συμμετέχει στον καθορισμό των προδιαγραφών και των σεναρίων χρήσης του έργου. Επιπλέον, αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον τομέα του ελέγχου της κυβερνο-ασφάλειας για τα αυτοματοποιημένα οχήματα, παρέχοντας βελτιωμένα εργαλεία και υπηρεσίες.

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 95 επόμενη > τελευταία >>