ICT plus
Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

7/3/2019
Η δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου για την ελληνική αγορά και τους καταναλωτές

Το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων στις online αγορές και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές συζητήθηκαν σε Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.) με αφορμή την «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019». Στη Συνέντευξη Τύπου συμμετείχε ως ομιλητής ο Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, κ. Δημήτρης Αυλωνίτης, και εκπρόσωποι ελληνικών e-shops.

Η κ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του GR.EC.A. δήλωσε ότι «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η προσπάθεια που ξεκινήσαμε πριν από 6 χρόνια εξελίσσεται ολοένα και πιο δυναμικά. Το ηλεκτρονικό εμπόριο προσδίδει νέες προοπτικές ανάπτυξης στην ελληνική λιανική αγορά και προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές. Στη φετινή «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» καλωσορίσαμε τη συμμετοχή-ρεκόρ εκατοντάδων επιχειρήσεων καταστημάτων, ενώ για πρώτη φορά συμμετέχουν οι τράπεζες, παρέχοντας επιπλέον εκπτώσεις μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης».

Ο Γ. Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, Δημήτρης Αυλωνίτης, υπογράμμισε ότι «Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς στη χώρα μας και έχει αναδειχθεί σε ένα βασικό κανάλι πώλησης για την πλειοψηφία των εμπορικών επιχειρήσεων. Σε κάθε περίπτωση, είναι υποχρέωση της Πολιτείας να ενισχύσει αυτή τη δυναμική μέσα από δράσεις που θα τονώσουν ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και θα προωθήσουν την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου».

Η φετινή «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, την παροχή εκπτωτικών προσφορών να διαμορφώνεται έως και 70% για τους καταναλωτές, ενώ ρεκόρ επισκεψιμότητας σημειώνεται στην ενημερωτική ιστοσελίδα που βρίσκεται στο https://ecommerce-week-2019.greekecommerce.gr/

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα ανέλθει το 2019 σε 4 δισ. ευρώ έναντι 3,6-3,7 δισ. ευρώ το 2018 ενώ περισσότερες από 7.000 εταιρίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά κανάλια πώλησης. Οι Έλληνες online καταναλωτές υπολογίζονται στα 3,8 εκατ., εκ των οποίων το 85% πραγματοποιούν το 80% των αγορών από τα ελληνικά e-shops.

Η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019», που τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr, διαρκεί από τις 4 έως τις 11 Μαρτίου 2019.

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 351 επόμενη > τελευταία >>