ICT plus
Δευτέρα, 20 Μαίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

7/3/2019
Μάχη μεταξύ των σχημάτων «Nusz Μυτιληναίος» και «Ακτωρ - Ιντρακάτ - Intrasoft International Autostrade Tech» συνεχίζεται η διεκδίκηση του έργου των Ηλεκτρονικών Διοδίων


Με τα τρία σχήματα που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων θα γίνει σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών η αποσφράγιση τους.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες τα σχήματα που κατέθεσαν τελικές προσφορές τους είναι δύο : 
1. Η Κοινοπραξία «NUSZ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ» και
2. Η Ένωση Εταιρειών «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.-Autostrade Tech S.p.A.- ΙΝΤΡΑΚΑΤ- INTRASOFT INTERNATIONAL S.A.».

Στον διαγωνισμό δεν συνέχισαν τα εξής σχήματα:
1) Ένωση Εταιρειών «ΟΤΕ-T-Systems»,
2)
Ένωση «STRABAG A.G.-SKYTOLL A.S.» και  
3) Ένωση Εταιρειών «VINCI HIGWAYS S.A.S- VINCI Concessions S.A.S.-KAPSCH TraficCom A.G.-ΤΕΡΝΑ Α.Ε.»

Εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις και η αξιολόγηση ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα η σύμβαση θα μπορεί να υπογραφεί μέχρι το τέλος του χρόνου με προϋπολογισμό 400 εκατ.ευρώ με χρηματοδότηση από το ΠΔΕ. Το νέο Σύστημα Ηλεκτρονικών Διοδίων με χιλιομετρική χρέωση θα είναι σύστημα διοδίων ελεύθερης ροής (free flow), με χρέωση ανάλογη της χιλιομετρικής απόστασης που διανύει ο χρήστης και με βασική προτεραιότητα την ευχρηστία.

Η λειτουργία του θα είναι διαφορετική για δύο κύριες κατηγορίες οχημάτων:
τα οχήματα Ιδιωτικής Χρήσης και τα οχήματα Επαγγελματικής Χρήσης.

Για τα οχήματα Επαγγελματικής Χρήσεως, η λειτουργία του συστήματος διοδίων θα γίνεται με την εγκατάσταση Εποχούμενων Συσκευών (On Board Units – OBUs) μέσω των οποίων θα καταγράφεται δορυφορικά η κίνησή του επί του οδικού δικτύου. Το Σύστημα Ηλεκτρονικών Διοδίων θα μετρά αυτόματα τη απόσταση που διανύει το όχημα και θα υπολογίζει αυτόματα το οφειλόμενο οδικό τέλος. Το οφειλόμενο τέλος θα καταβάλλεται από τον χρήστη ηλεκτρονικά, με τρόπο που θα επιλέγει ανάμεσα σε πολλαπλά προσφερόμενα κανάλια.

Μέσα από αυτό το σύστημα θα μπορεί, κυρίως για τα επαγγελματικά οχήματα να γίνεται εξακρίβωση των ωρών που έχει διανύσει πάνω στους αυτοκινητόδρομους, τις διαδρομές και πιστεύεται πως με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθεί και η μαύρη εργασία αλλά και οι έκνομες μεταφορές.

To νέο ηλεκτρονικό-δορυφορικό σύστημα του Υπουργείου θα τεθεί σε εφαρμογή σε συνεννόηση με τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητόδρομων της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Εγνατίας Οδού.

ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 160 επόμενη > τελευταία >>