ICT plus
Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

5/2/2007
Το Oracle Siebel CRM Κορυφαίo CRM Πακέτο

Η Forrester Research, κορυφαία ανεξάρτητη εταιρία ερευνών, αναγνώρισε το Siebel CRM της Oracle ως την πιο ισχυρή λύση σήμερα, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση Forrester Wave Evaluation: Enterprise CRM Suites, Q1 February 2007. Επιπλέον, η Forrester, στην ίδια έκθεση, χαρακτηρίζει τα Siebel CRM On Demand, PeopleSoft Enterprise CRM και E-Business Suite της Oracle ως τις λύσεις με την πιο ισχυρή απόδοση.

«To Siebel CRM της Oracle προσφέρει μία πολύ ισχυρή και ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική και πλατφόρμα για την υποστήριξη όλων των τυπικά απαραίτητων απαιτήσεων», ανέφερε ο αναλυτής της Forrester, William Band. «Προσφέροντας τo πιο εκτεταμένo πακέτο CRM εφαρμογών που καλύπτει τόσο κάθετες όσο και οριζόντιες απαιτήσεις, το Siebel CRM παρέχει τις απαιτούμενες best-of-breed δυνατότητες CRM για την ενδυνάμωση των χρηστών που καλούνται να ικανοποιήσουν τις πελατειακές ανάγκες».¹

Για να αξιολογήσει την κατάσταση της αγοράς CRM, η Forrester ανέλυσε τα δυνατά και αδυνάμα σημεία κορυφαίων προμηθευτών CRM πακέτων με βάση 493 κριτήρια σε τρία πεδία: υπάρχουσες λύσεις, στρατηγική και παρουσία στην αγορά. 
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το πρωτοπόρο CRM προϊόν της εταιρίας μας, το Siebel CRM, αναδείχθηκε ηγέτης της αγοράς», δήλωσε ο Ed Abbo, Senior Vice President, CRM Products της Oracle. «Η δέσμευση της Oracle στο CRM αποδεικνύεται μέσω της παρεχόμενης καινοτομίας και των επιτυχιών της σε όλες τις οικογένειες προϊόντων και τους κλάδους, που βοηθούν τους οργανισμούς να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους».

¹ The Forrester Wave(tm): Enterprise CRM Suites, Q1 2007 by William Band

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1636 επόμενη > τελευταία >>