ICT plus
Πέμπτη, 28 Μαίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

1/1/1900
Στο τελευταίο στάδιο εισέρχονται τα έργα στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας μέχρι τη Νίκαια



Στο τελευταίο στάδιο εισέρχονται τα έργα στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας μέχρι τη Νίκαια. Οι 3 σταθμοί μαζί με περίπου 4 χλμ. διπλής υπόγειας γραμμής αναμένεται να προστεθούν μέσα στο καλοκαίρι στο δυναμικό της μπλε γραμμής.

Ο προγραμματισμός λειτουργίας των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια είναι μέχρι και σήμερα για τα τέλη Ιουνίου, δηλαδή σε κάτι περισσότερο από 3,5 μήνες. Σε αυτό το διάστημα μένουν να ολοκληρωθούν τα αρχιτεκτονικά των σταθμών, να ολοκληρωθεί η προμήθεια και εγκατάσταση κάποιων Η/Μ συστημάτων και να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com από το οποίο και το δημοσίευμα, οι πρώτοι συρμοί θα αρχίσουν να κυλούν στις νέες ράγες περίπου τον Μάιο και θεωρητικά το διάστημα 30-40 ημερών είναι αρκετό για να μπορέσει να δοθεί το πρώτο τμήμα στην κυκλοφορία.

Αναφορικά με το πως λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην επέκταση, αυτό είναι θέμα του ΟΑΣΑ καθώς η σύμβαση της Αττικό Μετρό με την Indra για την εγκατάσταση των -παλαιού τύπου- αυτόματων μηχανημάτων διεκόπη. Τώρα ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να προλάβει να έχει εγκαταστήσει τα απαραίτητα μηχανήματα μέχρι τον Ιούνιο για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Ένα ερώτημα είναι αν θα υπάρξει προμήθεια μέσα από την ισχύουσα σύμβαση ΣΔΙΤ, αν θα επεκταθεί για να ενταχθούν οι συνολικά 6 σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά ή αν επιλεγεί να γίνει νέος διαγωνισμός προμήθειας του απαραίτητου εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση όπως ξεκαθαρίζουν πηγές της Αττικό Μετρό οι σταθμοί θα λειτουργήσουν έστω και με εκδοτήρια για να μπορέσει να υπάρξει εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Αποδίδονται οι Πλατείες των Σταθμών
Για τους κατοίκους των περιοχών εξίσου σημαντικό είναι και το τέλος των εργοταξιακών καταλήψεων μαζί με την απόδοση των πλατειών. Η πλατεία Αγίας Ελεούσας στην Αγ.Βαρβάρα, η πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό και η πλατεία Ελ.Βενιζέλου στη Νίκαια πρόκειται το επόμενο διάστημα η μία μετά την άλλη να διαμορφωθούν και να δοθούν και πάλι στους Δήμους, ριζικά ανακαινισμένες.

Στο σύνολο τους αυτές οι πλατείες είναι οι πιο σημαντικές των Δήμων και γύρω από αυτές έχει δημιουργηθεί και το εμπορικό τμήμα με δεκάδες εμπορικά, καφέ, εστιατόρια τα οποία με τη σειρά τους περιμένουν τις πλατείες αλλά πολύ περισσότερο το Μετρό για να αυξήσουν τα έσοδα τους, όπως αντίστοιχα έγινε σε όσες περιοχές απέκτησαν σταθμούς.

Τι γίνεται με την υπόλοιπα επέκταση
Την ίδια ώρα η "μάχη" συνεχίζεται στους άλλους 3 σταθμούς Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο που προγραμματίζεται να δοθούν σε λειτουργία το 2021. Στο σταθμό Πειραιάς εξακολουθεί να συνεχίζει η εκσκαφή και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έχει κυλήσει για τον Απρίλιο. Η ολοκλήρωση των εκσκαφών είναι απαραίτητη για να μπορέσει να κατασκευάζεται ο σκελετός του σταθμού και να προχωρήσουν τα έργα πολιτικού μηχανικού. Εδώ να σημειώσουμε ότι η σήραγγα έχει ολοκληρωθεί και θα πρέπει να γκρεμιστεί στο τμήμα που διέρχεται μέσα από το σταθμό, πράγμα που επιβαρύνει το χρόνο εκσκαφής.

Από τις ypodomes.com

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1667 επόμενη > τελευταία >>