ICT plus
Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

1/2/2019
Ολοκληρώθηκε η ημερίδα για τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στον τομέα του ψηφιακού παιχνιδιού και των κινούμενων σχεδίων

Oι ομαδικές εργασίες των νέων που παρακολούθησαν με επιτυχία τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών» και «Η Τέχνη της Εμψύχωσης», σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Σύρο, παρουσιάστηκαν στην ημερίδα με «Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Σύρος: Εκπαιδευτικά σεμινάρια στον τομέα του ψηφιακού παιχνιδιού και των κινούμενων σχεδίων», που πραγματοποιήθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019. Πρόκειται για κοινή δράση του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΥΨΗΠΤΕ) και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με στόχο την ενίσχυση της οπτικοακουστικής παιδείας.

Σε διάστημα επτά μηνών (Ιούνιος-Δεκέμβριος 2018) υλοποιήθηκαν 10 κύκλοι βραχυπρόθεσμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τους οποίους παρακολούθησαν πάνω από 250 νέοι ηλικίας 18-40 ετών.

Στην ημερίδα συμμετείχαν οι επιστημονικοί υπεύθυνοι των πανεπιστημίων που υλοποίησαν τα προγράμματα αυτά και συγκεκριμένα από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Μονάδα Σύρου), ενώ αποτέλεσε κοινή πεποίθηση ότι η επιτυχία του πιλοτικού αυτού προγράμματος ήταν η σύζευξη της επιστημονικής γνώσης με την πρακτική εφαρμογή, η επαφή των νέων εκκολαπτόμενων δημιουργών με την κοινωνική και φιλοσοφική διάσταση της τεχνολογίας αλλά και η τριβή τους με τον κώδικα και τα σύγχρονα εργαλεία σχεδιασμού και ανάπτυξης.

Ο Υφυπουργός ΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος κατά την εναρκτήρια ομιλία του αναφέρθηκε στις προοπτικές που διαγράφονται διεθνώς στο κλάδο των ψηφιακών παιχνιδιών και των κινουμένων σχεδίων, ενώ συγκεκριμένα δήλωσε «Είναι καιρός να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας και στην κατάρτιση των νέων επαγγελματιών γιατί η οπτικοακουστική δημιουργία είναι ένας απαιτητικός τομέας αφού συνδυάζει την εικόνα, την αφήγηση, την μουσική και τον ήχο αλλά παράλληλα απαιτεί δεξιότητα και γνώσεις για τις νέες τεχνολογίες αλλά και για τις πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς. Θέλουμε οι νέοι δημιουργοί να είναι αυθεντικοί και ανταγωνιστικοί και τέτοια προγράμματα θέτουν τις απαραίτητες βάσεις».

Ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς Παυσανίας Παπαγεωργίου με τη σειρά του επισήμανε «Η επιτυχής συνεργασία της ΓΓ Νέας Γενιάς με το ΥΨΗΠΤΕ και η ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών δράσεων στο χώρο του gaming και του animation αποδείχτηκε καλή πρακτική για όλες τις συνέργειες με σκοπό την ενδυνάμωση των νέων. Προχωράμε άμεσα στην αξιολόγηση και την παρακολούθηση των δεικτών του προγράμματος και στην υλοποίηση των νέων σχεδίων που αφορούν στην οπτικοακουστική παραγωγή και την ενίσχυση των νέων».

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΕΥΝΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 98 επόμενη > τελευταία >>