ICT plus
Σάββατο, 20 Απριλίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

22/1/2019
Διακόσιες δεκαέξι ομάδες από όλη την Ελλάδα συμμετέχουν στην 2η φάση του Διαγωνισμού Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών

Στο διαγωνισμό δήλωσαν συμμετοχή 246 ομάδες μαθητών από σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καταθέτοντας πολύ δημιουργικές και πρωτότυπες προτάσεις για τη χρήση και την αξιοποίηση ανοιχτών τεχνολογιών (όπως arduino, raspberry Pi, thymio, Edison, Mbot. ESP32 κ.α), τρισδιάστατων τεχνολογιών σάρωσης-σχεδιασμού-εκτύπωσης και ανοιχτού λογισμικού. Από το πλήθος και την ποιότητα των προτάσεων εκτιμάται ότι θα δημιουργηθεί πολύ αξιόλογο ανοιχτό περιεχόμενο που θα μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αξιολογήθηκαν συνολικά 246 προτάσεις από 68 αξιολογητές. Κάθε πρόταση αξιολογήθηκε από 2 αξιολογητές και για 60 προτάσεις που υπήρξε απόκλιση της βαθμολογίας των δύο αξιολογητών μεγαλύτερη του 25%, υπήρξε και τρίτη αξιολόγηση. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αξιολόγηση των προτάσεων της 1ης φάσης του Διαγωνισμού Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών .

Λόγω του μεγάλου αριθμού των αξιόλογων προτάσεων και της μικρής διαφοράς της βαθμολογίας μεταξύ των προτάσεων, η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε να συνεχίσουν στη 2η φάση του Διαγωνισμού όλες οι πλήρεις προτάσεις που ικανοποιούν τα κριτήρια συμμετοχής στον Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών.

Για τις 100 ομάδες με την υψηλότερη βαθμολογία, γίνεται προσπάθεια εύρεσης χορηγιών για να καλυφθεί το κόστος εξοπλισμού για τη συμμετοχή τους στο Διαγωνισμό.

Οι 100 ομάδες με την υψηλότερη βαθμολογία και όλες οι ομάδες που θα συμμετέχουν στην επόμενη φάση είναι διαθέσιμες εδώ.

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών απευθύνεται σε ομάδες μαθητών σχολείων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Ο Διαγωνισμός έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους και δεν επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειές τους τη χρήση συγκεκριμένων "κλειστών" προϊόντων.

Ο διαγωνισμός αφορά στη δημιουργία έργων (τεχνουργημάτων) με τη χρήση ανοιχτών τεχνολογιών υλικού και λογισμικού (Open Design, Open Software & Open Hardware) και την παραγωγή σχετικών ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων. Η θεματολογία περιλαμβάνει έργα αυτοματισμού, φωτισμού-ήχου, αισθητήρων-περιβάλλοντος, έξυπνα αντικείμενα, διατάξεις έγκαιρης ειδοποίησης, αυτόνομα οχήματα, κατασκευές που φοριούνται (wearables), εφαρμογές ψυχαγωγίας, υγείας-ευεξίας, εξοπλισμό εργαστηρίων, έργα εκπαιδευτικών χρήσεων και εκπαιδευτικών εφαρμογών και εφαρμογές ΙοΤ, (π.χ. Open source robotics, openrobothardware, κλπ).

Στην τελική φάση του διαγωνισμού, η οργανωτική–επιστημονική επιτροπή θα επιλέξει τα 3 καλύτερα έργα ανά κατηγορία (σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης) τα οποία θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Διαγωνισμού στην Αθήνα.

Διαβάστε περισσότερα για τον διαγωνισμό στο robotics.ellak.gr.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1632 επόμενη > τελευταία >>