ICT plus
Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

17/1/2019
H Qingdao Haier ολοκληρώνει την εξαγορά της Candy, με στόχο την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης παγκοσμίως στις έξυπνες οικιακές συσκευές

Την εξαγορά της Candy S.p.A («Candy»), η οποία είναι μια πλήρως ιδιόκτητη θυγατρική της Qingdao Haier, ολοκλήρωσε Qingdao Haier Co., Ltd.

Ο σχετικός εορτασμός έγινε στην έδρα της Candy, στο Brugherio της Ιταλίας, όπου παρέστησαν ο πρόεδρος της Qingdao Haier, κ. Haishan Liang, o CEO της Haier Europe, κ. Yannick Fierling, όπως καi οι κ.κ. Beppe και Aldo Fumagalli από την Candy, σε μια τελετή που σηματοδότησε τη σημασία της ενσωμάτωσης της Candy στην Haier, ως ο επιχειρηματικός βραχίονας της τελευταίας για την ευρωπαϊκή αγορά και ως έδρα της Haier Europe. Πλέον, ο κ. Yannick Fierling ως CEO της Haier Europe, τίθεται επικεφαλής και της λειτουργίας του, μέχρι πρότινος, ομίλου Candy – Hoover.

Οι συνολικές πωλήσεις των Haier και Candy εντός του 2018 αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο 15,1% παγκοσμίως στις μεγάλες οικιακές συσκευές, ένα 22,7% στις ελεύθερες συσκευές ψύξης και ένα 19,8% στις οικιακές συσκευές πλύσης (σύμφωνα με το Euromonitor). Ακόμη, ο συνδυασμένος τζίρος αντιστοιχεί στην 5η θέση στην Δυτική Ευρώπη, με στόχο την άνοδο στην πρώτη τριάδα έως το 2022.

Η απόκτηση της Candy ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της Haier να κατακτήσει μια ηγετική θέση σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Έτσι, η κοινή πορεία θα ωφεληθεί από την υψηλή αλληλοσυμπλήρωση μεταξύ της γκάμας που προσφέρει η Haier και εκείνης της Candy, τόσο σε προϊόντα όσο και σε εταιρικά σήματα, ώστε να καλυφθούν όλες οι κατηγορίες της αγοράς σε επίπεδα τιμών και προϊόντα. Παράλληλα, παραμένει βασικός στόχος η προσφορά βιώσιμων λύσεων οικιακού εξοπλισμού σε ευρωπαίους και διεθνείς πελάτες.

Τα εταιρικά σήματα του ομίλου Candy, που περιλαμβάνουν τα Candy, Hoover και Rosières, όπως και τα αντίστοιχα Haier, GE Appliances και Fisher & Paykel, θα αποτελέσουν τις βασικές διεθνείς μάρκες στις αντίστοιχες κατηγορίες προϊόντων και γεωγραφικών ζωνών, στοχεύοντας να γίνουν οι κορυφαίες σε αναγνωρισιμότητα από κάθε πελάτη παγκοσμίως.

Το όραμα της Haier είναι να γίνει η ηγέτιδα εταιρία στην Internet of Things εποχή για «έξυπνες» οικιακές συσκευές. Κάτι που η συνέργεια μεταξύ καινοτομίας και τεχνογνωσίας και των δύο ομίλων θα εξυπηρετήσει, τόσο σε Ευρώπη όσο και διεθνώς.

Σύμφωνα με τον κ. Yannick Fierling «…η απόκτηση του ομίλου Candy είναι μια σημαντική εξαγορά, που θα συνεισφέρει με κρίσιμο τρόπο στην από κοινού πρόοδο και ανάπτυξη του ενιαίου πλέον ομίλου. Καθώς θα προσφέρει μεγάλη προστιθέμενη αξία στο προσωπικό μας, στους πελάτες μας, στους εταιρικούς μας συνεργάτες και βέβαια στους μετόχους μας. Άλλωστε η Ευρώπη είναι μια από τις κύριες αγορές στην παγκόσμια στρατηγική της Haier, οπότε η σύμπραξη με την Candy θα επιταχύνει την εκεί εξέλιξη της. Προσωπικά ανυπομονώ να συνεργαστώ με το έμπειρο στελεχιακό δυναμικό της Candy, με το οποίο μοιραζόμαστε και την αφοσίωση στην καινοτομία και στην παροχή εξειδικευμένων λύσεων, όπως και τη θέληση να προσφέρουμε στους πελάτες μας την μοναδική εμπειρία ενός δικτυωμένου "έξυπνου” κόσμου».

Η Haier θα συνεχίσει να επενδύει στην Ευρώπη ώστε να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της, τόσο τοπικά όσο και παγκοσμίως. Παράλληλα το στελεχιακό δυναμικό της Candy, οι εργαζόμενοι, η εγκατεστημένη υποδομή που περιλαμβάνει τα κέντρα έρευνας και τεχνολογίας, το εμπορικό δίκτυο και τις μονάδες παραγωγής, όπως βέβαια και η ξεχωριστή σχεδίαση και το ιταλικό στυλ που τη χαρακτηρίζουν, όλα αποτελούν πολύτιμα στοιχεία για την από κοινού παγκόσμια ανάπτυξη. Μάλιστα, στο νέο σχήμα, οι κ.κ. Beppe και Aldo Fumagalli, θα αναλάβουν ρόλο μη εκτελεστικών Διευθυντών της Haier Europe.

Με τη σειρά τους, οι κ.κ. Beppe και Aldo Fumagalli τόνισαν πως «…είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η Candy γίνεται ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου δικτύου της Haier. Συνδυάζοντας τις επενδύσεις της Haier με τις καινοτομίες της Candy και το ιταλικό design, την τεχνολογία και το στυλ, είμαστε βέβαιοι ότι η εταιρία θα μεγαλώσει περαιτέρω ώστε να γίνει ο ηγέτης της αγοράς «έξυπνων» οικιακών συσκευών, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα της. Ενωμένοι θα ανταποκριθούμε καλύτερα στην αυξανόμενη απαίτηση για πιο εξατομικευμένα προϊόντα, όπως και στο να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη και καλύτερη».

Η απόκτηση της Candy χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από την επιτυχημένη εισαγωγή της ειδικής κατηγορίας μετοχών (D-shares) της Qingdao Haier στην αντίστοιχη αγορά του Ευρω-κινεζικού χρηματιστηρίου CEINEX, μετά από έγκριση του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης. Η εισαγωγή ολοκληρώθηκε στις 24 Οκτωβρίου 2018.

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1629 επόμενη > τελευταία >>