ICT plus
Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

8/1/2019
"Πάγωσε" η λειτουργία της πλατφόρμας διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Η PwC δηλώνει πως θα είναι έτοιμη μέσα στον Ιανουάριο

Οι "στυλοβάτες" της αγοράς των media αδυνατούν να θέσουν σε λειτουργία την πλατφόρμα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της στήλης "τυπολογίες", αν και είχαν απειλήσει με νέο πόλεμο την κυβέρνηση, όταν το 2017 σχεδίαζε η ίδια να δημιουργήσει μια τέτοια εφαρμογή, όταν η ευθύνη μετατέθηκε στους θεσμούς της αγοράς (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ) δεν παρατηρήθηκε καμιά κινητικότητα, παρά το γεγονός πως η εφαρμογή του νόμου μετακινήθηκε στην 1η Ιανουαρίου 2019.από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 την 1η Ιανουαρίου 2019.

Ετσι δεν πάγωσε μόνο η χώρα, αλλά "πάγωσε" και η λειτουργία της πλατφόρμας διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Η PwC δηλώνει πως θα είναι έτοιμη μέσα στον Ιανουάριο

Ο νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν και η εταιρεία (PwC) που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του συστήματος δηλώνει πως θα είναι έτοιμο εντός του Ιανουαρίου. Ο νόμος προβλέπει πως από την πρώτη μέρα του νέου έτους οι επιστροφές μειώνονται από 9,9% σε 4%, ενώ πλέον δεν θα πρέπει να δίνονται σε διαφημιστικό χρόνο ή χώρο.

Οι ρυθμίσεις του «Ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου» που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
έχουν άμεσο δημοσιονομικό χαρακτήρα, καθότι αποσκοπούν, μεταξύ άλλων, στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, όπως επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο ΨΗΠΤΕ και προσθέτουν ότι ρυθμιστής του Συστήματος, ορίζεται το ΕΣΡ

Το «Ηλεκτρονικό Σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου» εντάσσεται στο πλαίσιο των ρυθμίσεων σε σειρά θεμάτων που άπτονται της λειτουργίας των ΜΜΕ αλλά και της ενίσχυσης των προσπαθειών που συμβάλλουν στη συνολική ανάπτυξη της οικονομίας, στις οποίες προχωρά το υπουργείο με στόχο την εδραίωση της διαφάνειας προς όφελος του πολίτη, όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές. Συγκεκριμένα, η αγορά και η πώληση του διαφημιστικού χρόνου, τόσο στους δημόσιους, όσο και στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς οργανισμούς θα διενεργείται μέσω μιας πλατφόρμας που θα σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και υλοποιηθεί από ανάδοχο που θα προκύψει από διεθνή διαγωνισμό.

Υποχρέωση συμμετοχής στο Σύστημα αυτό -μετά από ένα εύλογο διάστημα προετοιμασίας και προσαρμογής, που τοποθετείται στην 1η Σεπτεμβρίου 2018- έχουν: οι δημόσιοι και ιδιωτικοί τηλεοπτικοί οργανισμοί που λειτουργούν στην ελληνική επικράτεια (εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας) και εκπέμπουν μέσω επίγειου δικτύου ψηφιακής ευρυεκπομπής, καλωδιακού δικτύου ή δορυφορικού συστήματος, με ή χωρίς την καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος (ελεύθερης ή συνδρομητικής λήψης), οι διαφημιστές, οι επιχειρήσεις που μεσολαβούν για τη διάθεση του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου για λογαριασμό των διαφημιζομένων, οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις, καθώς και κάθε άλλος συμμετέχων στη διαδικασία διάθεσης και αγοράς τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.

Σύμφωνα με τα άρθερα του Νόμου και τις προδιαγραφές του έργου της Ψηφιακής Πλατφόρμας με το νέο σύστημα:
- Καθίσταται απολύτως ξεκάθαρο το περιεχόμενο, οι όροι, η υλοποίηση και η εκκαθάριση των συναλλαγών που αφορούν στον τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο.
- Επιτυγχάνεται ο ακριβής προσδιορισμός της φορολογητέας ύλης και καταπολεμάται η φοροδιαφυγή.
- Ενδυναμώνεται το ουσιαστικό περιεχόμενο της αρχής της διαφάνειας των οικονομικών συναλλαγών.
- Διασφαλίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την οικονομική επιβίωση των τηλεοπτικών οργανισμών με την άμεση είσπραξη και εκκαθάριση των συναλλαγών διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.
- Καταπολεμούνται οι στρεβλώσεις της διαφημιστικής αγοράς με τις πρακτικές των επιστροφών, των πιστωτικών σημειωμάτων, των καθυστερήσεων πληρωμών και των απαιτήσεων για παροχή ιδιαίτερα υψηλών πιστώσεων εκ μέρους των τηλεοπτικών οργανισμών.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 972 επόμενη > τελευταία >>