ICT plus
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

20/12/2018
Ψηφιακό Εργο του ΟΑΣΘ για την εισαγωγή ψηφιακών υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, αναρτήθηκε για διαβούλευση. Θα αναβαθμίσει και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των επιβατών. Ανατίθεται στην "Κοινωνία της Πληροφορίας" Α.Ε

Σχέδιο Ψηφιακού Μετασχηματισμού υλοποιείται από τον ΟΑΣΘ με έργο, από κοινού με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, το περιεχόμενο του οποίου αναρτήθηκε σε δημόσια διαβούλευση. Σκοπός είναι η εισαγωγή ψηφιακών υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, που θα αναβαθμίσει και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των επιβατών. Η ολοκλήρωση του έργου έχει ανατεθεί στην "Κοινωνία της Πληροφορίας" Α.Ε., δημόσια επιχείρηση πλήρως εποπτευόμενη πλέον από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

Η ολοκλήρωση του έργου μέσα από ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον, θα περιλαμβάνει:
 1. Ολοκληρωμένη εικόνα της οργάνωσης και της καθημερινής λειτουργίας του του Οργανισμού.
 2. Ένα σύγχρονο σύστημα τηλεματικής με το οποίο οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τα δρομολόγια σε πραγματικό χρόνο από
πολλαπλά κανάλια πληροφόρησης, όπως Internet, mobile applications, έξυπνες στάσεις κλπ.
 3. Εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Η αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα είναι δυνατή μέσω πολλαπλών καναλιών πώλησης
(αυτόματοι πωλητές εξωτερικού χώρου και εντός οχήματος, Internet, mobile applications, εκδοτήρια εισιτηρίων κ.λ.π.).

Σχεδόν μαζί με την αναγγελία του ψηφιακού έργου του ΟΑΣΘ ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής Α`Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Θεσσαλονικείς στις μετακινήσεις και την κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Ενημερώνοντας για την ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, τόνισε:
«Τα προβλήματα είναι ήδη πολλά και οξύνονται με αμείωτη ένταση. Οι βλάβες των οχημάτων, η ακινητοποίηση τους και η παρεμπόδιση της κυκλοφορίας είναι πια συνηθισμένο φαινόμενο. Ειδικά για τους φοιτητές, τα λιγοστά δρομολόγια σε συνδυασμό με τις καθυστερήσεις εμποδίζουν την ομαλή εκπαιδευτική τους δραστηριότητα». Όπως είπε, ζητά από τον αρμόδιο υπουργό να πει σε ποιες ενέργειες θα προβεί για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχει ο Οργανισμός και να ενημερώσει για τον σχεδιασμό. Άλλωστε, ένα χρόνο μετά την τοποθέτηση νέας διοίκησης στον ΟΑΣΘ ακούμε τα ίδια επιχειρήματα και τους ίδιους αριθμούς. Σε ό,τι αφορά, όμως, «την εξυπηρέτηση του κοινού, πηγαίνουμε, κάθε μέρα, από το κακό, στο χειρότερο. Στον ΟΑΣΘ ισχύει το κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα».

ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 151 επόμενη > τελευταία >>