ICT plus
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

11/12/2018
International Marketing Conference 2018: «Επιστροφή στο μέλλον» με ακαδημαϊκό υποστηρικτή το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος

Ταξίδι στο μέλλον θα κάνει τo Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, συμμετέχοντας ως ακαδημαϊκός υποστηρικτής στο ετήσιο συνέδριο του ΙΑΒ Ηellas, Interactive Marketing Conference (IMC). To Συνέδριο-θεσμός στο ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο μετρά 16 χρόνια ιστορίας, θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 13 Δεκεμβρίου στα Village Cinemas Αμαρουσίου με θέμα "Back to the fYOUture".

Τα θέματα που θα απασχολήσουν το Συνέδριο είναι: οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, οι νέες τεχνολογίες, το νέο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, οι influencers, τα fake news, η προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να επαναπροσδιοριστούν, η ιλιγγιώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας και, πίσω από το καθένα, το ερώτημα: «τι επιφυλάσσει το μέλλον;»

Την απάντηση θα κληθούν να δώσουν κορυφαίοι expertsτου ψηφιακού κλάδου, γνωστοί influencers, εκπρόσωποι των digitalmediaκ.ά. Ειδική θέση στο Συνέδριο θα έχουν και οι νέοι, καθώς 150 φοιτητές τμημάτων μάρκετινγκ, διαφήμισης και επικοινωνίας από τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας πρόκειται να συμμετάσχουν στα IMC 18 Career Fair και Back to the Future University Challenge”. Ανάμεσά τους θα βρίσκονται φοιτητές της μεταπτυχιακής σχολής του Deree ­– The American College of Greece οι οποίοι θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό Back to the Future University Challenge”.

H ομάδα φοιτητών του Deree θα διαγωνιστεί ανάμεσα σε ακόμα 4 ομάδες ελληνικών πανεπιστημίων, με αποστολή να «ξαναζωντανέψουν» γνωστές και αγαπημένες διαφημιστικές εκστρατείες της δεκαετίας του ’90 προσαρμόζοντάς τες στα μέτρα των καταναλωτών και της τεχνολογίας του σήμερα. Στο πλευρό τους, 5 καταξιωμένοι Creative Directors, οι οποίοι εργάστηκαν και συνδέθηκαν με τις εν λόγω καμπάνιες, θα καθοδηγήσουν και θα στηρίξουν τους διαγωνιζόμενους στην προσπάθειά τους. Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν σε ειδικό event του Συνεδρίου που θα λάβει χώρα την ίδια ημέρα.

Η συμμετοχή του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος στη μεγάλη αυτή διοργάνωση για το ψηφιακό μάρκετινγκ, εκφράζει το στρατηγικό του όραμα να αποτελέσει μοχλό οικονομικής και κοινωνικής αλλαγής, μέσα από την επένδυση στην καινοτομία, την εκπαίδευση και τη γνώση.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1623 επόμενη > τελευταία >>