ICT plus
Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

5/12/2018
Στρατηγική Συνεργασία Nielsen και Convert Group στην Ελλάδα στον τομέα των φυσικών και των ηλεκτρονικών Supermarkets

Η Nielsen, διεθνής εταιρεία στην μέτρηση του καναλιού των offline Supermarkets, και η Convert Group, καινοτόμος εταιρεία με μοναδική ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online Supermarkets και Ηλεκτρονικών Φαρμακείων, προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία με σκοπό την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά.
 
Με την παρούσα συμφωνία και οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).
 
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών Supermarkets, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια. Η ετήσια έκθεση διατίθεται από σήμερα έως τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται στις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρίας FMCG που θα την παραγγείλει.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1620 επόμενη > τελευταία >>