ICT plus
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

16/10/2018
Αναβαθμισμένη Υπηρεσία Προϊοντικής Υποστήριξης για τους καταναλωτές στην Ελλάδα από την Canon

Η Canon παρέχει΄παρέχει νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία υποστήριξης των προϊόντων της για τους καταναλωτές της στην Ελλάδα από το Κέντρο Προϊοντικής Υποστήριξης της Canon, το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία Teleperformance και το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Αθήνα πριν από μερικούς μήνες, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της εταιρείας σε 22 ευρωπαϊκές χώρες. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία, δίνει στους καταναλωτές στην Ελλάδα  τη δυνατότητα να έχουν πλέον πρόσβαση σε  γρήγορη, ακριβή και χρήσιμη υποστήριξη, η οποία συμβάλλει στην μέγιστη αξιοποίηση των αγαπημένων προϊόντων τους Canon.

ΝΕΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Οι καταναλωτές στην Ελλάδα μπορούν να καλούν έναν νέο τηλεφωνικό αριθμό προϊοντικής υποστήριξης, στον οποίο μπορούν παράλληλα να  ενημερώνονται και για τις προωθητικές ενέργειες επιστροφής χρημάτων.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 969 6422, λειτουργεί  από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός των αργιών) από τις 08.00 έως τις 20.00, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω email με αίτημα που υποβάλλεται από την σελίδα: https://www.canon.gr/support/consumer_products/contact_support/
Η εξυπηρέτηση των καταναλωτών πραγματοποιείται στα Ελληνικά και Αγγλικά.

Ο κ. Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Canon Ελλάδας δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την παροχή της αναβαθμισμένης υπηρεσίας υποστήριξης, η οποία έχει στόχο να βοηθήσει τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τις συσκευές τους. Επιπλέον, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η υπηρεσία παρέχεται από το κέντρο προϊοντικής υποστήριξης στην Αθήνα

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ SERVICE ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η αναβαθμισμένη υπηρεσία δεν αφορά στις διαδικασίες επισκευής καταναλωτικών προϊόντων. Για τις αντίστοιχες ανάγκες service των συσκευών Canon, οι καταναλωτές μπορούν να συνεχίσουν να απευθύνονται στις εταιρείες:
Camera Repair, για τα φωτογραφικά προϊόντα Canon (Φωτογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες και προβολείς): 210 3640777,  info@camerarepair.gr και InfoQuest Service Center, για προϊόντα εκτύπωσης, σάρωσης, αντιγραφής: 211 999 1260, qservices@quest.gr.

Η αναβαθμισμένη υπηρεσία υποστήριξης, μπορεί επίσης να βοηθήσει τους καταναλωτές να διαπιστώσουν αν χρειάζεται να απευθυνθούν στα κέντρα επισκευής.

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1366 επόμενη > τελευταία >>