ICT plus
Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

10/10/2018
H Cardlink συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Cardlink υποδέχθηκε πελάτες και συνεργάτες στα γραφεία της γιορτάζοντας την ποιοτική εξυπηρέτηση και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για να παρέχουν υψηλού επιπέδου υποστήριξη στον πελάτη στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Στην  εκδήλωση, οι επισκέπτες  γνώρισαν από κοντά την εταιρεία, επισκέφθηκαν το «κέντρο επιχειρήσεων» του δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών της επικράτειας, τις νέες digital υπηρεσίες εξυπηρέτησης και τους ανθρώπους που στελεχώνουν την Ομάδα Εξυπηρέτησης.

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκε και ο διαγωνισμός Cardlink 500. Κάθε ημέρα, το διάστημα από 1 έως 6 Οκτωβρίου, όσοι επικοινωνούσαν με κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Cardlink είχαν τη δυνατότητα, δηλώνοντας τα στοιχεία τους στο www.cardlink.gr, να συμμετάσχουν σε κλήρωση για μια επιταγή αξίας €500.

Η θετική εμπειρία του πελάτη σε όλα τα στάδια αλληλεπίδρασης καθώς και η ανάπτυξη και παροχή μεθόδων και λύσεων που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία του, αποτελεί και θα εξακολουθήσει να αποτελεί προτεραιότητα για την Cardlink.

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1351 επόμενη > τελευταία >>