ICT plus
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

24/10/2008
Βραβείο Καινοτομίας στην Atos Origin για το σύστημα “Ηλεκτρονικών Εισιτηρίων”

Η Atos Worldline, θυγατρική εταιρεία του ομίλου Atos Origin, κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας στην κατηγορία «Λύσεις Κινητής Τηλεφωνίας & Νέων Τεχνολογιών» για το σύστημα που προμήθευσε στην Air France KLM και αφορά σε ηλεκτρονικά εισιτήρια που παραδίδονται στον τελικό πελάτη μέσω κινητού τηλεφώνου.

Η τελετή οργανώθηκε από την εταιρεία Orange Business Services και το Σύνδεσμο Εταιρειών Πληροφορικής της Γαλλίας Syntec Informatique σε συνεργασία με την εφημερίδα La Tribune και έλαβε χώρα στο πρόσφατα διοργανωθέν συνέδριο «IP Convergence 2008» στο Παρίσι (www.ipconvergence.fr).

Τα συγκεκριμένα βραβεία προάγουν καινοτόμες λύσεις και εφαρμογές που προκύπτουν από τη σύγκληση τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.

Η Atos Worldline, στα πλαίσια σχετικού έργου για την Air France KLM, σχεδίασε, ανέπτυξε και έθεσε σε λειτουργία ένα διαδικτυακό τόπο που απευθύνεται σε χρήστες κινητής τηλεφωνίας (http://mobile.airfrance.com), καθώς και την πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων SMS, mobile e-mail και MMS.

Για να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία (η οποία –σημειωτέον- είναι διαθέσιμη 24x7), οι επιβάτες απλά εισέρχονται στον ως άνω διαδικτυακό τόπο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, από όπου και μπορούν να κάνουν check-in, να λάβουν την ηλεκτρονική Κάρτα Επιβίβασης  να δουν πληροφορίες για τις πτήσεις (τρέχουσες και προγραμματισμένες) σε πραγματικό χρόνο, κλπ..

O Philippe Roux, διευθυντής Marketing της Air France KLM, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μοιραζόμαστε το βραβείο με την Atos Worldine. Η ενδελεχής κατανόηση που επέδειξε η εταιρεία στις επιχειρησιακές μας ανάγκες μας βοήθησε να τοποθετηθούμε στην αιχμή του paperless ticketing”.

Από τις 4 Σεπτεμβρίου 2008 που η Air France KLM έθεσε σε λειτουργία το πρόγραμμα ηλεκτρονικών εισιτηρίων σε κινητά τηλέφωνα, το μόνο τεκμήριο σε φυσικό χαρτί που χρειάζεται πλέον κανείς προκειμένου να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο, είναι η ταυτότητά του!

Προς το παρόν, αυτή η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στους επιβάτες που ταξιδεύουν σε οποιαδήποτε από τις 15 καθημερινές πτήσεις μεταξύ Paris-CDG (τερματικός σταθμός 2F1) και Amsterdam-Schiphol.

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1629 επόμενη > τελευταία >>