ICT plus
Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

20/6/2018
Oι Ψηφιακές Τεχνολογίες Αιχμής στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»


Το νέο Αεροδρόμιο Αθηνών ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 28 Μαρτίου 2001, αντικαθιστώντας το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελληνικού, το οποίο εξυπηρετούσε όχι μόνο την Αθήνα και τις ευρύτερες ανάγκες εσωτερικών και διεθνών ελληνικών αερομεταφορών για 60 χρόνια. Ονομάστηκε προς τιμήν του Έλληνα πολιτικού Ελευθέριου Βενιζέλου ο οποίος ως Πρωθυπουργός της Ελλάδος, ίδρυσε το υπουργείο Αεροπορίας και κατέβαλε συστηματικές προσπάθειες για να οργανώσει την Πολιτική Αεροπορία. Από το 2013 μέχρι σήμερα η επιβατική κίνηση του Αεροδρομίου είναι εκθετικά ανοδική και το 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί με νέο ρεκόρ στη κίνηση των αεροσκαφών 

Σήμερα, η Διoίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ασκείται από ιδιώτες, η οποία πλην του επιβατικού και εμπορικού έργου έχει να διαχειριστεί και την ευρύτερη οικονομική επιρροή και επίδρασή του, ως κορυφαίας επιχειρηματικής οντότητας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης στην περιοχή της Αττικής. Η ευρύτερη κοινότητα του Αερολιμένα απασχολεί πάνω από 13 χιλιάδες άτομα και φιλοξενεί περισσότερες από 300 εταιρείες, καθιστώντας τον ΔΑΑ έναν από τους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα. Παράλληλα, εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 21 εκατομμύρια επιβάτες και περίπου 200 χιλιάδες κινήσεις αεροσκαφών, σύμφωνα με στοιχεία του 2017.

Η πρόκληση των Ψηφιακών Τεχνολογιών Αιχμής
Από την έναρξη λειτουργίας του αερολιμένα το 2001, η αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών Αιχμής αποτελούσε για τον ΔΑΑ έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, εξέλιξης και προόδου του Αερολιμένα σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων του. Αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία της επικοινωνίας μέσω φωνής και δεδομένων, ο ΔΑΑ εξασφάλισε τη δυνατότητα παροχής ενσύρματων και ασύρματων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, καθώς και υπηρεσιών διαδικτύου, για την ευρύτερη κοινότητα του αερολιμένα.

Παράλληλα, οι αυξημένες προσδοκίες των επιβατών όπως η άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες, οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές, η άμεση ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών ώθησαν τον ΔΑΑ να αξιοποιεί όλο και ταχύτερα τις τελευταίες ψηφιακές τεχνολογικές εξελίξεις, ειδικά στους τομείς των ψηφιακών επικοινωνιών. Σύμφωνα με αυτή την στρατηγική κατεύθυνση η Διοίκηση και η πολυπληθής ομάδα σχεδιασμού, ανάπτυξης και υποστήριξης του τομέα των Ψηφιακών Τεχνολογιών μεταμόρφωσε ουσιαστικά τις υπηρεσίες, τα μέσα και τις υποδομές ψηφιακής επικοινωνίας, υλοποιώντας τα ακόλουθα έργα:

• Δίκτυα επόμενης γενιάς (NGN) για ενοποιημένες υπηρεσίες φωνής και δεδομένων
• Ασύρματο δίκτυο επόμενης γενιάς
• Τεχνολογία RoIP για επικοινωνία αέρος-εδάφους (Air-to-Ground)
• Ενοποιημένες υπηρεσίες φωνής και δεδομένων με δίκτυα επόμενης γενιάς

Ο σχεδιασμός της λύσης αξιοποίησε την τεχνολογία IP/MPLS, η οποία παρέχει στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ευελιξία στη δημιουργία, στην παροχή και στην παρακολούθηση υπηρεσιών, ενώ παράλληλα προσφέρει διαχωρισμό και ασφάλεια των πληροφοριών που αφορούν σε επιβάτες και στον ΔΑΑ, επιτυγχάνοντας προβλέψιμη δικτυακή συμπεριφορά, σύμφωνη με τα απαιτητικά συμφωνημένα επίπεδα παροχής υπηρεσιών (SLA΄s).

Χάρη στις «αναδυόμενες» τεχνολογίες δικτύου, την κοινή δικτυακή υποδομή και τα ανοικτά τεχνολογικά και δικτυακά πρότυπα, ο Αερολιμένας αυξάνει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των λύσεων ασφαλείας, καθώς η συνολική κίνηση των δικτυακών υπηρεσιών ΙΡ γίνεται ταχύτατα, μέσω ενός κοινού και ασφαλούς κεντρικού δικτύου.

Ισχυρό και ασφαλές Δίκτυο Κορμού
Είναι προφανής η σημασία που έχει το Δίκτυο Κορμού στην υποστήριξη και ανάπτυξη ενός κομβικού και εξελισσόμενου Αεροδρομίου, όπως είναι το ΔΑΑ. Οι κοινές δικτυακές υποδομές, που είναι εξοπλισμένες με δίκτυο κορμού 40Gbps και θύρες δικτύου πρόσβασης υψηλής ταχύτητας Gigabit Ethernet, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του ισχυρού και ασφαλούς του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ενός Δικτύου, που εξυπηρετεί ολόκληρη την κοινότητα του Αεροδρομίου και επιτρέπει στον Αερολιμένα να αξιοποιεί εξελιγμένες επιχειρησιακές και επιχειρηματικές εφαρμογές, παρέχοντας ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας όπως είναι η τηλεφωνία και βίντεο μέσω ΙΡ, οι υπηρεσίες συνεργασίας (Collaboration), το κέντρο επικοινωνιών (Contact center), τα πολυμέσα, οι υπηρεσίες βασισμένες στην τοποθεσία (LBS), καθώς και ζωτικής σημασίας εφαρμογές που συνδέονται με την ασφάλεια και τη λειτουργία του Αερολιμένα και των αεροπορικών εταιρειών.

Ταχύ και ευέλικτο Δίκτυο Κέντρου Δεδομένων
Το περιβάλλον εργασίας και λειτουργίας του Αερολιμένα περιλαμβάνει πλήθος χρηστών και απαιτεί άμεση και ασφαλή επικοινωνία μεταξύ αεροπορικών εταιρειών, κρατικών υπηρεσιών και τοπικών αρχών. Οι υπηρεσίες ζωτικής σημασίας που παρέχουν πληροφορίες στο κοινό σχετικά με τις πτήσεις και τον Αερολιμένα, καθώς και η ελεύθερη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε κοινόχρηστους χώρους και τις αίθουσες αναμονής των αεροπορικών εταιρειών, βασίζονται στην αδιάκοπη επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των συστημάτων του ΔΑΑ.

Με συνολική χωρητικότητα μεταγωγής άνω των 83 terabit ανά δευτερόλεπτο (Tbps) και έως 768 εγγενείς θύρες 10Gbps, η δικτυακή υποδομή του Κέντρου Δεδομένων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών έχει σχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη εξαιρετικού επιπέδου ασφαλείας, βελτιωμένης διαθεσιμότητας και εξαιρετικής επεκτασιμότητας.

Σύμφωνα με την ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική του Αερολιμένα, στις αρχές σχεδιασμού περιλαμβάνονται εκτός των άλλων: η απλότητα, οι σύγχρονες πολιτικές χρήσης προσωπικών συσκευών (BYOD), η υποστήριξη τεχνολογιών cloud computing, η ενοποιημένη επικοινωνία, οι τεχνολογίες μεταφοράς με δυνατότητα QoS, καθώς η επεκτασιμότητα, η διαθεσιμότητα και η ασφάλεια.

Ενοποιημένη Επικοινωνία
Οι παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής αναμορφώνονται και εμπλουτίζονται μέσω πλατφόρμας ενοποιημένης επικοινωνίας, η οποία παρέχει σε ολόκληρη την κοινότητα του αεροδρομίου λύσεις φωνής, βίντεο, ένδειξης παρουσίας, άμεσων μηνυμάτων, μηνυμάτων φωνής, κοινής χρήσης περιεχομένου οθόνης, καθώς και δυνατότητες συνδιάσκεψης.

Όσες επιχειρήσεις και πελάτες του αεροδρομίου διαθέτουν δικό τους σύστημα τηλεφωνίας ΙΡ μπορούν να συνδεθούν μέσω του δικτύου δεδομένων στο σύστημα τηλεφωνίας IP του αερολιμένα (επιχειρηματική υπηρεσία SIP φωνής) με χρήση του πρωτοκόλλου Session Initiation Protocol (SIP). Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί των παραδοσιακών υπηρεσιών ISDN.

Aμεση υποστήριξη της Κινητικότητας
Οι χρήστες της κοινότητας του Αεροδρομίου, ανεξάρτητα από την τοποθεσία, τη συσκευή ή τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν, έχουν στη διάθεσή τους σειρά σύγχρονων υπηρεσιών κινητικότητας (Mobility) όπως: ενσωματωμένες υπηρεσίες παρουσίας, άμεσα μηνύματα, επικοινωνία φωνής και βίντεο, φωνητικά μηνύματα, κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας, καθώς και λύσεις συνδιάσκεψης, οι οποίες τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας εμπειρία συνεργασίας, είτε στο γραφείο είτε εν κινήσει.

Eυέλικτο Κέντρο Επικοινωνίας (Contact Center)
Το Κέντρο Επικοινωνίας του Αερολιμένα, το οποίο βασίζεται στο πρωτόκολλο SIP, καθιστά ικανή την υλοποίηση κάθε μορφής επικοινωνία με τους πελάτες και τους χρήστες. Έχουν υλοποιηθεί πολλαπλοί τρόποι δημιουργίας καναλιών, τα οποία αξιοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ενσωματώνοντας τη φωνή στην επιχειρηματική στρατηγική ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας. Οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Επικοινωνίας μπορούν να χειρίζονται κλήσεις φωνής αλλά και εφαρμογές δεδομένων, όπως συνομιλία (chat) μέσω web, άμεσα μηνύματα, e-mail και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επικοινωνίες αέρος - εδάφους ( Air-to-Ground /A2G)
Οι Επικοινωνίες αέρος-εδάφους (A2G) αποτελούν ένα σύστημα ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων ενός αεροδρομίου. Ο ΔΑΑ χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα για την παροχή δευτερεύουσας υπηρεσίας επικοινωνίας από το έδαφος προς τις αεροπορικές εταιρείες, μεταξύ των αεροσκαφών και των σταθμών ελέγχου (StaCo) των αεροπορικών εταιρειών.

Το παλιό αναλογικό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας χρησιμοποιούσε διαμόρφωση PCM, μια απαρχαιωμένη τεχνολογία, η οποία δεν ήταν σε θέση να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της υφιστάμενης ΙΡ υποδομής. Ήταν συνεπώς εξαιρετικά σημαντικό για τον ΔΑΑ να αντικαταστήσει την παλιά υποδομή με μια σύγχρονη που θα προσφέρει αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο, διατηρώντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών.

Η αξιοποίηση της Τεχνολογίας Ραδιοεπικοινωνιών μέσω δικτύου ΙΡ (RoIP) για ένα ζωτικής σημασίας σύστημα, με στόχο τη μετάβαση από αναλογική επικοινωνία ραδιοσυχνοτήτων σε δίκτυο κορμού ΙΡ, αποτελούσε πρόκληση για τα στελέχη πληροφορικής του Αερολιμένα. Ο ΔΑΑ είναι το πρώτο αεροδρόμιο της Ευρώπης το οποίο έχει προσαρμόσει την τεχνολογία RoIP για χρήση σε επικοινωνίες αέρος-εδάφους.

Ολοκληρωμένο Ασύρματο Δίκτυο Επόμενης Γενιάς
Το Ασύρματο Δίκτυο Επόμενης Γενιάς του ΔΑΑ προσφέρει μια νέα ψηφιακή εμπειρία σε όσους βρίσκονται στο Αεροδρόμιο. Είναι γρήγορο, αξιόπιστο, ασφαλές, ενώ επιτρέπει συνδέσεις με ταχύτητες έως και 1 Gbps (δηλαδή 15 φορές πιο γρήγορο από τις ταχύτητες 4G), που σήμερα είναι εφικτές μόνο σε επίγεια δίκτυα.

Και όλα αυτά, ενώ παράλληλα εξακολουθεί να υποστηρίζει παλαιότερες συσκευές που ακόμα και σήμερα χρησιμοποιούν παλαιά πρωτόκολλα. Το νέο Ενοποιημένο Ασύρματο Δίκτυο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να υποστηρίζει τόσο τις εφαρμογές ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του αεροδρομίου, όσο και τις δημοφιλείς εφαρμογές που απευθύνονται στους καταναλωτές.

Χάρη στο νέο σχεδιασμό, το δίκτυο είναι ευέλικτο, ανθεκτικό και αξιόπιστο ώστε να μπορεί να παρέχει υπηρεσίες κινητικότητας επαγγελματικού επιπέδου στην κοινότητα του αεροδρομίου. Σήμερα βρίσκονται σε λειτουργία πάνω από 15 εφαρμογές που σχεδιάστηκαν για να παρέχονται μέσω της ασύρματης υποδομής, όπως:

• Ελεύθερη, απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο για όλους όσοι βρίσκονται στο Aεροδρόμιο (Ath Free)
• Προηγμένες υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο με εγγυημένο εύρος ζώνης (υπηρεσία επί πληρωμή)
• Παρακολούθηση ποιότητας των δημοσίων χώρων του αερολιμένα (i-mind έλεγχος LAS, παρακολούθηση φορτίων, μέσος χρόνος αναμονής σε ουρά CQI)
• Εκτίμηση ώρας άφιξης των λεωφορείων του ΔΑΑ στις στάσεις του αερολιμένα (Smart Bus)
• Έρευνα γνώμης των πελατών στα καταστήματα του αερολιμένα (Vote for a smile)
• Έλεγχο ποιότητας των υπηρεσιών PRM του αεροδρομίου, καθώς και της υπηρεσίας αντιστοίχισης αποσκευών.

Η κάλυψη αφορά όλους τους τερματικούς σταθμούς του Aεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένων και δύσκολων περιοχών, όπως είναι η υπόγεια οδός τροφοδοσίας εμπορευμάτων και η υπόγεια ζεύξη. Η μακροπρόθεσμη πρόκληση είναι πιο κοντά από ποτέ, καθώς η κινητή τηλεφωνία μέσω ΙΡ εξελίσσεται σε εφικτό στόχο χάρη στις προηγμένες δυνατότητες των δικτύων NGN.

Οι υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία (LBS), αποτελούν ακόμη μια νέα Tεχνολογία, χάρη στην οποία πληθώρα υπηρεσιών και εφαρμογών γίνονται πλέον διαθέσιμες στην εταιρεία εκμετάλλευσης του αερολιμένα και στους πελάτες της. Η Tεχνολογία αυτή καθιστά εφικτές εφαρμογές όπως: Βελτιστοποίηση ροής πελατών, Διαχείριση Αναμονής, Διαχείριση Πόρων και Προσωπικού, Εξαγωγή Αναλυτικών Στοιχείων Λιανικής, Δυναμική Διαφήμιση και Σήμανση,  Εσωτερική Εύρεση Θέσης και Διαδρομής και άλλες σημαντικές εφαρμογές.

Η πρόκληση της υλοποίησης ενός σύνθετου και περίπλοκου έργου
Πέραν της στρατηγικής σχεδιασμού και υλοποίησης της λύσης, το γεγονός ότι όλες οι εργασίες θα γίνονταν σε λειτουργία του Αεροδρομίου, αποτελούσε μια ακόμα μεγάλη πρόκληση πέραν από την συνθετότητα και την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος. Το μοντέλο λειτουργίας του ΔΑΑ, με συνεχή δραστηριότητα 24x7, μείωνε κατά πολύ τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τη συντήρηση των υπολογιστικών συστημάτων και δυσκόλευε ιδιαίτερα την εφαρμογή αλλαγών χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών.

Ολόκληρο το έργο είχε σχεδιαστεί με εφαρμοσμένη μεθοδολογία διαχείρισης έργου. Χρησιμοποιήθηκαν δραστηριότητες διαχείρισης κινδύνου για τον εντοπισμό σημείων αβεβαιότητας και το σχεδιασμό ενεργειών μετριασμού τους, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες σε περίπτωση εμφάνισης των σχετικών κινδύνων.

Η προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε ήταν σταδιακή και κάλυπτε όλη τη διάρκεια ζωής του έργου, από το σχεδιασμό, τις εργαστηριακές δοκιμές, την υλοποίηση, τη μετάβαση των συστημάτων, την εκπαίδευση και την τεχνική υποστήριξη. Λόγω της κρισιμότητας των υπηρεσιών πραγματικού χρόνου που παρέχονται μέσω του δικτύου του ΔΑΑ, πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες εργαστηριακές δοκιμές και έγινε προσεκτική μετάβαση προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη μεταφορά στο αναβαθμισμένο δίκτυο. Παράλληλα, υπάρχουν μηχανισμοί που λειτουργούν ως δικλείδες ασφαλείας, όπως ενδεικτικά οι διαδικασίες επαναφοράς (rollback) που εγγυώνται τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών.

Ποιοι Πάροχοι Λύσεων συνεργάστηκαν
Η Intracom Telecom προμήθευσε την υποδομή, η οποία επέτρεψε στο ΔΑΑ να βασιστεί στην ασύρματη τεχνολογία για την υποστήριξη των ζωτικής σημασίας εφαρμογών του. Οι φάσεις υλοποίησης ήταν δύο:

Η πρώτη φάση, η οποία ολοκληρώθηκε εγκαίρως τον Ιούνιο του 2016, περιελάμβανε την αναβάθμιση των υπηρεσιών Wi-Fi του ΔΑΑ και την εισαγωγή νέων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας αντιστοίχισης αποσκευών.

Η δεύτερη φάση συνδέεται με την εισαγωγή τεχνολογιών επόμενης γενιάς στις υπηρεσίες Τηλεφωνικού Κέντρου, Συνεργασίας και Κινητικότητας, οι οποίες έχουν αρχίσει να εισάγονται σταδιακά από το Μάϊο 2017 και αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα, οδηγώντας το ΔΑΑ σε ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον.

Για το σύνθετο και περίπλοκο εγχείρημα μίλησε ο κ. Γεώργιος Δημητριάδης, Director, IT&T Business Unit, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών:
«Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών διαρκώς αναζητά νέες τεχνολογίες, που θα του επιτρέψουν να προσφέρει υπηρεσίες εξαιρετικού επιπέδου και άριστης ποιότητας στους επιβάτες, τις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες, καθώς και τους φορείς εκμετάλλευσης των καταστημάτων του Αεροδρομίου.Το έργο των Δικτύων Επόμενης Γενιάς αποτέλεσε τη βάση για το σχεδιασμό σύγχρονων και ευέλικτων λύσεων που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στο μέλλον. Έχει πλέον αποδειχθεί ότι η Intracom Telecom και η Cisco είναι πολύτιμοι εταίροι που συμβάλλουν στην επιτυχή ολοκλήρωση του έργου».
 
Ο κ. Αναστάσιος Δημόπουλος, General Manager, Telco Software & Services Business Divisions  της Intracom Telecom, ανάφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό της τηλεπικοινωνιακής υποδομής ενός από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια της Ευρώπης. Η συνδυασμένη λύση υπηρεσιών της Intracom Telecom και προϊόντων της Cisco θα επιτρέψει στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών να διατηρηθεί σε τροχιά ανάπτυξης, βελτιώνοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά του. Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι ο ΔΑΑ εμπιστεύτηκε στην Intracom Telecom την υλοποίηση ενός τόσο κρίσιμου έργου με γνώμονα τις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες του πελάτη. Έχουν ήδη υλοποιηθεί προηγμένες υπηρεσίες εκσυγχρονισμού των δικτύων Wi-Fi και IP, τόσο για τους επιβάτες όσο και για την κοινότητα του αερολιμένα, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι υπηρεσίες εκσυγχρονισμού του κέντρου επικοινωνίας».

Ο Αντώνης Τσιμπούκης, General Manager, Cisco, Greece, Cyprus & Malta, τόνισε πως
«Το έργο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών είναι ένα από τα πιο απαιτητικά έργα που έχουμε υλοποιήσει με τον συνεργάτη μας, την Intracom Telecom. Χρησιμοποιήσαμε εξοπλισμό κορυφαίας τεχνολογίας της Cisco, με στόχο να καλύψουμε τις αυξανόμενες ανάγκες που προκύπτουν από τη συνεχή αύξηση της επιβατικής κίνησης στο ΔΑΑ. Η επιτυχής υλοποίηση του έργου και ο σχεδιασμός περαιτέρω επενδύσεων στον ΔΑΑ βασισμένων σε τεχνολογία Cisco, επιβεβαιώνουν την αξιοπιστία μας ως κορυφαίας εταιρείας στον κλάδο των ΤΠΕ».

Για να δείτε το βίντεο που περιγράφει την πραγματοποίηση του παραπάνω έργου πατήστε ΕΔΩ

ΑΡΧΕΙΟ - ΕΡΓΑ - ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 112 επόμενη > τελευταία >>