ICT plus
Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

23/4/2018
Σημαντική απόφαση του Ευρωπαικού Δικαστηρίου για τις υποχρεώσεις των αεροπορικών εταιριών

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο Λουξεμβούργο αποφάνθηκε σήμερα ότι οι αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους για καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, ακόμη και αν αυτές οφείλονται σε απεργίες που πραγματοποιεί το προσωπικό των εταιρειών. Οι αεροπορικές πλέον έρχονται αντιμέτωπες με ένα κύμα αξιώσεων, καθώς αυτή η απόφαση ισχύει για όλες τις προηγούμενες και τις νέες απεργίες. Ο λόγος για τον οποίο η απόφαση αυτή θεωρείται ιδιαιτέρως σημαντική εξηγείται από τον Christian Nielsen, επικεφαλής του νομικού τμήματος της κορυφαίας παγκόσμιας εταιρείας εξυπηρέτησης, AirHelp :

«Μέχρι τώρα, οι απεργίες των αεροπορικών εταιρειών θεωρούνταν έκτακτες περιστάσεις που ουσιαστικά απαλλάσσουν τις αεροπορικές από το καθήκον να πληρώνουν αποζημίωση. Σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε ότι ακόμη και μία παράνομη απεργία δεν αποτελεί έκτακτο περιστατικό. Έτσι, από εδώ και πέρα, οι αεροπορικές οφείλουν να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους με έως €600 ανά άτομο εάν έχουν επηρεαστεί από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων λόγω απεργιών από το προσωπικό τους. Αυτή την απόφαση ενισχύει σημαντικά το Ευρωπαϊκό Δίκαιο των επιβατών. Οι αεροπορικές θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα κύμα αξιώσεων, καθώς η απόφαση αυτή ισχύει για όλες τις προηγούμενες απεργίες, με τη διάταξη παραγραφής να αποτελεί το μόνο εμπόδιο.

Ως εκ τούτου, εμείς στην AirHelp θα ανοίξουμε εκ νέου χιλιάδες κλειστές σχετικές υποθέσεις και θα επιβάλουμε την αξίωση αποζημίωσης που δικαιούνται οι πελάτες μας με υπεύθυνες αεροπορικές εταιρείες. Θα ενημερώσουμε όλους τους επιβάτες που κατά καιρούς έχουν επηρεαστεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Ωστόσο, συμβουλεύουμε επίσης όλους εκείνους τους επιβάτες που έχουν θιγεί από προβλήματα που αντιμετώπισε η πτήση τους λόγω απεργίας των αεροπορικών εταιρειών να επιβάλλουν το δικαίωμά τους για οικονομική αποζημίωση. Στην AirHelp αποστολή μας είναι να παλεύουμε για τα δικαιώματα των επιβατών και να βοηθούμε όλους να κερδίζουν την αποζημίωση που αξίζουν. Πηγαίνουμε ακόμη και στο δικαστήριο για εσάς.

Προβλήματα στην πτήση: Αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών
Σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης μίας πτήσης, και περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης, οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν οικονομική αποζημίωση έως και €600 ανά άτομο υπό ορισμένες συνθήκες. Αυτό προϋποθέτει ότι το αεροδρόμιο αναχώρησης βρίσκεται εντός ΕΕ. Επιπλέον, η αιτία καθυστέρησης θα πρέπει να έχει προκληθεί από την αεροπορική εταιρεία. Το δικαίωμα για οικονομική αποζημίωση είναι απαραίτητο να έχει αξιωθεί εντός τριών ετών από την ημερομηνία καθυστέρησης της πτήσης.

Από την άλλη μεριά, έκτακτες περιστάσεις, όπως μία καταιγίδα, ή ένα ιατρικό περιστατικό, σημαίνουν ότι η αεροπορική εταιρεία απαλλάσσεται από την υποχρέωση αποζημίωσης των επιβατών. 

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1586 επόμενη > τελευταία >>