ICT plus
Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2018

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

20/2/2018
Με επιτυχία στέφθηκε η παρουσία της Epsilon Net και στη φετινή HORECA

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Epsilon Net έδωσε ηχηρό παρών στη HORECA, μια έκθεση παγκοσμίου επιπέδου με εξειδίκευση στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας. Στην φετινή συμμετοχή, η Epsilon Net παρουσίασε όλες τις νέες λειτουργίες των εφαρμογών PYLON Hospitality & PYLON Restaurant. Το stand της Epsilon Net επισκέφθηκαν εκατοντάδες ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης,οι οποίοι ξεναγήθηκαν στον κόσμο καινοτομίας του PYLON και προχώρησαν σε επιχειρηματικές συμφωνίες.

Το PYLON Hospitality, η μοναδική λύση που συνδέει όλες τις λειτουργίες ενός ξενοδοχείου σε μια εφαρμογή, παρουσιάστηκε εμπλουτισμένο με νέα χαρακτηριστικά, όπως o ανανεωμένος προγραμματισμός του housekeeping, η αυτόματη αποστολή ερωτηματολογίου και καταγραφή των απαντήσεων του πελάτη, η κεντρική διαχείριση κρατήσεων multi property κα. Διαθέτει μια μοναδική ευελιξία που του επιτρέπει να εξυπηρετήσει όλους τους τύπους καταλυμάτων, από πολύ μικρά τουριστικά καταλύματα και ενοικιαζόμενα δωμάτια έως μεγάλα τουριστικά θέρετρα και city hotels.

Το PYLON Restaurant διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα μιας εφαρμογής λιανικής (retail) παρέχοντας επιπλέον εξειδικευμένες δυνατότητες στις εταιρίες εστίασης, όπως Delivery με απεικόνιση χαρτών δρομολογίου & αναγνώριση κλήσης, προσθήκη loyalty schemes κα. Πλέον, με το λανσάρισμα του mobile app, η δυνατότητα διαχείρισης κρατήσεων του εστιατορίου γίνεται  οπουδήποτε, οποτεδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή.

Η Epsilon Net ανανεώνει το ραντεβού της με το εκθεσιακό κοινό της HORECA για το Φεβρουάριο του 2019.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1598 επόμενη > τελευταία >>